۲۵/ربيع الأول/۱۴۴۶

-

۱۴۰۳/۰۷/۰۷ شنبه

صبح قزوین طرح "پیوند فیروزه‌ای" به مناسبت دهه کرامت در قزوین اجرا می‌شود
کد خبر: ۳۴۲۹۳۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۳/۲۷ ساعت: ۸:۲۱ ↗ لینک کوتاه

دبیر اجرایی شبکه جوانان رضوی استان:

طرح "پیوند فیروزه‌ای" به مناسبت دهه کرامت در قزوین اجرا می‌شود

دبیر اجرایی شبکه جوانان رضوی استان قزوین اذعان کرد: طرح "پیوند فیروزه‌ای" با طراحی و اجرای سفره عقد در ایام دهه کرامت و بصورت رایگان در منازل زوجین انجام می‌شود.

طرح "پیوند فیروزه‌ای" به مناسبت دهه کرامت در قزوین اجرا می‌شود

میلاد جباری در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین، با اشاره به در پیش بودن دهه کرامت اظهار کرد: جشن‌‎های مردمی "زیر سایه خورشید" در این سال‎ها سنگ بنای مفهوم و حقیقتی به نام زیارت از راه دور و اتصال قلوب دلدادگان و عاشقان حضرت رضا(ع) به امام را از فرسنگ‌‎ها دورتر از مرقد شریف حضرت علی بن موسی الرضا علیه السلام را نهادینه کرده است.

دبیر اجرایی شبکه جوانان رضوی استان قزوین گفت: جشن‌‎های مردمی زیر سایه خورشید پس از ۱۲ سال متوالی به اصلی‌ترین برنامه دهه کرامت کشور تبدیل شده است.

وی افزود: والاترین رسالت کاروان‌های زیرسایه خورشید حضور در دورترین نقاط از مراکز استان‎ها و روستاهای صعب العبوری که مردم آن مناطق امکان سفر به مشهد و زیارت حضرت علی بن موسی الرضا(علیه السلام) را ندارند، است.

این مقام مسئول ابراز کرد: شبکه جوانان رضوی از جنس تشکل‌های مردمی همکار موسسه جوانان آستان قدس رضوی در راستای ارائه الگوهای برتر و هویت بخش به جوان امروزی در سیره شهدای مثل شهید حمید سیاهکالی مرادی با محوریت سبک زندگی رضوی ویژه زوجین پویش مردمی پیوند فیروزه‌ای انجام خواهد داد.

وی عنوان کرد: در جهت تحکیم و تعالی خانواده و با بهره‌گیری از ظرفیت‌های مردمی وجود نورانی امام هشتم، امسال اقدام به طراحی با محوریت پویش با عنوان "پیوند فیروزه‌ای" که سفره‌های عقد که با هزینه ای بالغ بر یک میلیون و پانصد هزار تومان است، کرده‌ایم.

جباری ادامه داد: بنا داریم شروع زندگی زوج‌ها را در ایام دهه کرامت با فضای معنوی خادمان و پرچم حرم حضرت علی بن موسی الرضا (ع) جشن بگیرند.

دبیر اجرایی شبکه جوانان رضوی استان قزوین اذعان کرد: طرح "پیوند فیروزه‌ای" با طراحی و اجرای سفره عقد در ایام دهه کرامت و بصورت رایگان در منازل زوجین انجام می‌شود.

وی ابراز کرد: در این اقدام ویژه نیز زوجین در طرح زندگی به سبک رضوی هدیه بسته متبرک حضرت رضا علیه السلام هم تقدیم خواهد شد.

جباری بیان کرد: شبکه جوانان رضوی قزوین بر مبنای معرفت افزایی و توسعه خدمت رسانی اجتماعی آمادگی پشتیبانی مشاوره تخصصی و کارگاه‌های آموزشی خانواده در طی سال برای زوجین را هم در نظر گرفته است.

وی در پایان گفت: زوجین می‌توانند درخواست طراحی و اجرای سفره عقد با شماره ۰۹۱۰۹۵۹۷۱۲۳ تماس حاصل نمایند.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان