۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین تامین کننده‌ی مواد اولیه بیش ‌از ۱۴۰۰واحد تولیدی هستیم/ صادرات محصولات به ۱۷ کشور دنیا
کد خبر: ۳۴۲۹۳۱ نویسنده: محسن گل‌پور تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۳/۲۶ ساعت: ۸:۱۵ ↗ لینک کوتاه

مدیرعامل شرکت مو‌اد مهندسی "مکرر" در مصاحبه با صبح قزوین:

تامین کننده‌ی مواد اولیه بیش ‌از ۱۴۰۰واحد تولیدی هستیم/ صادرات محصولات به ۱۷ کشور دنیا

مدیرعامل شرکت مو‌اد مهندسی مکرر گفت: تامین کننده‌ی مواد بیش ‌از هزار و ۴۰۰ واحد تولیدی در کشور هستیم یعنی مواد تولیدی این شرکت لازمه‌ی هزار و ۴۰۰ شرکت دیگر است و این مسئله نقش بسیار استراتژیکی را در کشور ایفا می‌کند.

تامین کننده‌ی مواد اولیه بیش ‌از ۱۴۰۰واحد تولیدی هستیم/ صادرات محصولات به ۱۷ کشور دنیا

محسن گل‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی صبح قزوین؛ درباره روند فعالیت‌های تولیدی شرکت "مکرر" اظهار کرد: شرکت مواد مهندسی "مکرر" فعالیت‌ خود را در زمینه‌‌ی تولید فراورده‌های اپوکسی از سال ۷۳ آغاز کرد.

وی افزود: این شرکت در ادامه با توجه به میزان و تقاضای صنایع مختلف داخلی از فرآورده‌های اپوکسی، سایر رزین‌های ترموست کاربردی و با توجه به جایگاه ویژه‌ی این محصولات در امر محافظت از سطوح مختلف صنعتی علاوه بر افزایش و تنوع محصولات خود در امر مشاوره طراحی و اجرای پروژه‌های پوشش‌های محافظتی نیز فعالیت‌های گسترده‌ انجام داده‌است.

مدیرعامل شرکت مواد مهندسی "مکرر" اذعان کرد: فعالیت این شرکت گسترش داده شد تا آنجا که در طی یک دهه با تولید بیش از ۲۰۰ نوع محصول بر پایه رزین‌های اپوکسی، پلی یورتان، آکریلیک، سیلیکون، فوران، سیلیکات، پتاسیم و فنولیک علاوه بر تامین نیاز دائمی بیش از ۱۰۰۰ واحد صنعتی در سطح کشور در بیش از ۴۰۰ پروژه ملی در زمینه‌ی پوشش‌های محافظتی حضوری چشمگیر و ارزنده داشته‌است.

وی اذعان کرد: این شرکت تقریبا تمامی فوم‌های خودرو، یخچال، فوم ساندویچ پانل و فوم چوب را به صورت انحصاری در کشور تولید می‌کند و می‌توان گفت این شرکت هیچگونه مشکلی در عرصه‌ی بازار فروش و مسائل مالی و سرمایه‌ی در گردش ندارد.

گل‌پور ابراز کرد: خانواده‌ی محصولات مهندسی "مکرر" هم اکنون با ۲۵۰ نیروی مستقل و هزار نیروی غیرمستقل در قزوین و ماه‌شهر مشغول فعالیت هستند که البته سهم استان قزوین در این میان چهار سایت و استان ماه‌شهر یک سایت است.

کسب عنوان برترین صادرکننده‌ی استان قزوین در سال 97

وی ادامه داد: مجموعه‌ی مواد مهندسی "مکرر"، اراده، انگیزه و ظرفیت علمی، مهندسی و اقتصادی لازم برای ارائه‌ی محصولات را داراست؛ اما لازم است در این مسئله موانع‌های موجود تولیدی توسط مسئولان برطرف شود.

این مقام مسئول ابراز کرد: اکنون با توجه به وجود تحریم‌ها و مشکلات اقتصادی صنعتگران و پیمان‌کاران داخلی نقش بسیار مهمی در حمایت از صنایع داخلی دارند و لازم است در این خصوص مسئولان مملکتی با همت و رعایت اولویت‌ها در راستای برطرف‌کردن محدودیت‌های داخلی تلاش کنند.

وی بیان کرد: تامین کننده‌ی مواد بیش ‌از هزار و ۴۰۰ واحد تولیدی در کشور هستیم، یعنی مواد تولیدی این شرکت لازمه‌ی هزار و ۴۰۰ شرکت دیگر است و این مسئله نقش بسیار استراتژیکی را در کشور ایفا می‌کند.

گل‌پور تصریح کرد: با توجه به جایگاه مهم این شرکت، ما باتلاش بی‌و‌قفه‌ی خود اجازه ندادیم بازار مواد تولیدی سایر شرکت‌ها در شرایط مختلف متوقف شود و در شرایط کنونی با توجه به مشکلات اقتصادی در واردات و تحریم‌ها نیز همواره این شرکت نقش‌های موثری در وضعیت اقتصادی ایفا کرده است، اما در این راستا نیازمند حمایت بیش‌از پیش مسئولان هستیم.

وی تاکید کرد: هم اکنون شرکت، مواد مهندسی تولیدات خود را به ۱۷ کشور دنیا صادر می‌کند و در سال ۹۷ به عنوان برترین صادرکننده‌ی استان قزوین و در سال ۹۲ به عنوان برترین صادر کننده‌ی استان تهران شناخته شده‌است.

گل‌پور عنوان کرد: به طور کلی می‌توان گفت این شرکت موفق به کسب جایگاه خوب در سطح جهان شده‌است و با گسترش دامنه‌ی تولیدات خود می‌تواند به جایگاه‌های بیشتری دست پیدا کند.

این مقام مسئول در پایان بیان کرد: طبق برنامه‌ی تعیین شده‌ی شرکت مواد مهندسی "مکرر" اولین برنامه‌ی ما گسترش وضعیت تولیدی با اختصاص زمین مناسب برای طرح‌های توسعه‌ی مجموعه است و اگر حمایت مسئولان در این حوزه به خوبی اجرا شود ما در مدت زمان کمتری شاهد تولیدات بیشتر و ورود تولیدات جدید در مجموعه خواهیم بود.
انتهای پیام/3003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان