۲۵/ربيع الأول/۱۴۴۶

-

۱۴۰۳/۰۷/۰۷ شنبه

صبح قزوین اصحاب رسانه آماده همکاری همه‌جانبه با سازمان تبلیغات قزوین هستند
کد خبر: ۳۴۲۸۷۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۳/۲۴ ساعت: ۱۴:۴۴ ↗ لینک کوتاه

مسئول سازمان بسیج رسانه‌ی استان:

اصحاب رسانه آماده همکاری همه‌جانبه با سازمان تبلیغات قزوین هستند

مسئول سازمان بسیج رسانه‌ی استان قزوین گفت: اصحاب رسانه به عنوان یک قشر جوان انقلابی امروز در این مکان حضور یافته تا سازمان تبلیغات را در رسیدن به اهداف انقلابی بدون چشمداشت یاری کند.

اصحاب رسانه آماده همکاری همه‌جانبه با سازمان تبلیغات قزوین هستند

به گزارش‌ خبرنگار فرهنگ‌وهنر صبح ‌قزوین؛ محمد کشاورز امروز(شنبه) در دیدار شورا و اعضای فعال سازمان بسیج رسانه استان با مدیرکل جدید تبلیغات اسلامی استان قزوین که در سالن جلسات این اداره کل انجام شد؛ اظهار کرد: با توجه به سخنان مقام معظم رهبری، سازمان تبلیغات اسلامی به عنوان مبلغ دین و انقلاب مطرح شده و تاثیر بسزایی در انتشار اسلام دارد.

وی افزود: براساس سخنان رهبر انقلاب دو هدف اساسی تبیین و عرضه‌ی فکر، فرهنگ و معارف اسلامی برای این سازمان تعریف شده ‌است.

مسئول سازمان بسیج رسانه‌ی استان قزوین اذعان کرد: رهبر انقلاب در طی سخنان خود سه بار از واژه‌ی جوان استفاده کردند و طی انتصابات اخیر در سراسر کشور ما متوجه می‌شویم که بیانیه‌ی گام دوم انقلاب اسلامی در حال اجرا شدن است.

این مقام مسئول ابراز کرد: قشر رسانه به عنوان یک قشر جوان انقلابی، امروز در این مکان حضور یافته تا سازمان تبلیغات را در رسیدن به اهداف انقلابی بدون چشمداشت یاری کند.

وی ابراز کرد: بسیج رسانه به عنوان یک نهاد انقلابی تلاش کرده تا با اجرای مراسم‌ها و برنامه‌های انقلابی از جمله برگزاری برنامه‌های فرهنگی، برگزاری نشست‌های اخلاقی با نماینده ولی فقیه در استان، تشکیل جلسات با حضور خبرنگاران انقلابی و برگزاری برنامه مداوم هیئت القلم در مناسبت‌ها در راستای تحقق اهداف انقلاب گام بردارد.

وی ادامه داد: از دیگر فعالیت‌های بسیج رسانه بازدید از فعالیت‌های جهادی، برگزاری مراسمات فرهنگی و ورزشی و برگزاری جشنواره‌ی رسانه‌ای ابوذر است که می‌توان این فعالیت‌ها را متناظر با تبلیغات اسلامی دانست.

کشاورز در پایان گفت: امیدواریم بتوانیم با حفظ ارتباط رسانه و تبلیغات اسلامی شاهد رقم‌خوردن اتفاقات خوب در استان باشیم.

انتهای پیام/3003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان