۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین ۳۶ سال است با مشکل عدم گازرسانی درگیریم/ تولید سالانه ۳۰ هزار تن لوله گاز خانگی
کد خبر: ۳۴۲۸۶۹ نویسنده: شاه‌حسینی تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۳/۲۴ ساعت: ۱۲:۶ ↗ لینک کوتاه

مدیرعامل شرکت آریاوا:

۳۶ سال است با مشکل عدم گازرسانی درگیریم/ تولید سالانه ۳۰ هزار تن لوله گاز خانگی

مدیر عامل شرکت آریاوا گفت: شرکت آریاوا با تولید سالانه ۳۰ هزار تن لوله‌ی گاز خانگی در راستای پاسخ به نیازهای داخلی کشور مشغول فعالیت است.

۳۶ سال است با مشکل عدم گازرسانی درگیریم/ تولید سالانه ۳۰ هزار تن لوله گاز خانگی

شاه‌حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی صبح قزوین اظهار کرد: بزرگترین مشکل موجود در شرکت آریاوا مسئله‌ی گازرسانی به این شرکت است؛ چرا که مسئله‌ی تامین سیستم گرمایشی در این شرکت از جمله مسائل حائز اهمیت است.

وی افزود: تاکنون مسئله‌ی گرمایشی شرکت با سوخت گازوئیل برطرف می‌شد که متاسفانه در این مسئله سوخت به صورت سهمیه بندی شده و به میزان روزانه ۲۰ لیتر به ما تعلق می‌گرفت که این حجم از سوخت پاسخگوی نیازهای شرکت نبود و پرسنل ما روزانه با مشکلات سرمایشی مواجه بودند.

مدیر عامل شرکت آریاوا اذعان کرد: مشکل گازرسانی حدود 36 است که گریبان‌گیر شرکت آریاوا شده و این مسئله بعد از گذشت سال‌ها همچنان در این شرکت وجود دارد؛ از سوی دیگر ما هیچگونه استفاده و بهره‌برداری از شهرک صنعتی نداشته و امکان جابه‌جایی نیز برای شرکت وجود ندارد.

این مقام مسئول ابراز کرد: شرکت آریاوا به عنوان تولیدکننده‌ی لوله‌های گاز خانگی در قالب‌های یک دوم و چهاراینج در استان مطرح می‌شود که با تولید سالانه۳۰ هزار تن لوله‌ی گاز خانگی در راستای پاسخ به نیازهای داخلی کشور مشغول فعالیت است.

وی در پایان گفت: آغاز کار شرکت آریاوا در سال ۶۳ با ۱۵۰ پرسنل بود و می‌توان گفت در صورت برطرف شدن مشکل گاز و گسترش طرح توسعه خط جدید تولیدات خود را آغاز می‌کند.

انتهای پیام/۳۰۰۳

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان