۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی توطئه‌های سنگین دشمن را خنثی کرده است
کد خبر: ۳۴۲۸۳۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۳/۲۲ ساعت: ۱۱:۵ ↗ لینک کوتاه

امام جمعه موقت قزوین:

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی توطئه‌های سنگین دشمن را خنثی کرده است

امام جمعه موقت قزوین گفت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، نهادی مردمی و انقلابی است و با حداقل امکانات و کمترین اعتبار اقدامات و مناسبت‌های مختلف رسمی و فرعی را در طی سال انجام داده و صدها توطئه را با حضور مردم از بین برده است.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی توطئه‌های سنگین دشمن را خنثی کرده است

به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین؛ حجت الاسلام علی قابل در مراسم تکریم و معارفه رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان که امروز(پنجشنبه) در سالن اجتماعات استانداری قزوین برگزار شد، ضمن تشکر از همکاری‌های صورت گرفته اظهار کرد: غنیمت شمردن فرصت‌ها دارای اهمیت است، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شناسنامه انقلاب است.

وی ادامه داد: درواقع شورا برگه‌های شناسنامه انقلاب را در مناسبت‌های مختلف نمایان کرده و ارزش‌ها را نیز با کمک آحاد مردم زنده می‌کند؛ تمام ادارات وظایف معین و مشخصی داشته که آن‌ها را پیگیری و اجرا می‌کنند، اما شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از نهادها کمک می‌گیرد و مناسبت‌های انقلاب را برجسته و در دید جهانی قرار می‌دهد.

امام جمعه موقت قزوین ابراز کرد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، نهادی مردمی و انقلابی است و با حداقل امکانات و کمترین اعتبار که در استان چهار نیروی اصلی دارا است اقدامات و مناسبت‌های مختلف رسمی و فرعی را در طی سال انجام داده و صدها توطئه را با حضور مردم از بین برده است.

وی افزود: طبق فرمایشات رهبر معظم انقلاب، با همین نماز جمعه‌ها ده‌ها کودتا را از بین برده‌ایم و حضور مردم در صحنه در دل دشمن رعب ایجاد می‌کند و مشت گره کرده را مقابل یاوه گویان می‌گیرد، از این رو باید از تمام مجموعه‌ها و عموم مردم تشکر کرد.

دشمن از توطئه ناامید نشده است

این مقام مسئول عنوان کرد: امروز دشمن از براندازی نظام ناامید شده اما از توطئه ناامید نیست، از همین رو به گروهی ماموریت داده تا سرمایه کشور را با عناوین مختلف غارت کند، که ترویج اباحه گری‌، القای ناامیدی، هدف قرار دادن بنیان خانواده و تخریب نهادهای انقلابی از جمله این ماموریت‌ها هستند.

وی ادامه داد: وظیفه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی طبق فرمایشات امام راحل و رهبری خنثی سازی توطئه‌ها است و اگر این شورا را نداشتیم بی‌شک ناسازگاری‌ها و اشکالات فراوانی در ایجاد و راه‌اندازی مراسمات مختلف را شاهد بودیم و در همین راستا مجموع مردم با تکیه بر ولایت فعالیت‌ها را هماهنگ با یکدیگر انجام می‌دهند.

قابل گفت: با یاری تمام نهادها مناسبت‌ها در طول این ایام به نحو احسن برگزار شده که این میزان از همکاری شایسته تقدیر است.

وی افزود: عملکرد شورا نشان داد اگر همت‌ها کنار یکدیگر قرار گیرد می‌توانیم خانواده را از چنگال ضدانقلاب بیرون آورده و ارزش‌ها را حفظ کنیم، امروز اگر تفکر غلطی در راستای فرزند کمتر ایجاد شده یکی از علایم فعالیت دشمن در صحنه عمل است و با همت و همکاری می‌توان مردم را نسبت به این امور آگاه کرد.

رئیس سابق شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قزوین بیان کرد: ملت ما با افتخار تمام توطئه‌های سنگینی که هر یک برای براندازی یک کشور کافی بود را دفع کرد‌، اما باید توجه داشت که دشمن در کمین است و باید متناسب با آن عملکرد داشته و برای خون‌ و ایثار شهدا از ارزش‌ها دفاع کنیم.

ایجاد وحدت در جامعه از وظایف شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است

در ادامه هدایت الله جمالی‌پور اظهار کرد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یکی از نهادهای بسیار مهمی است که از ابتدای انقلاب شکل گرفت و قدم‌های زیادی در تکریم و تعظیم شعائر انقلاب برداشته و توجه به این موارد در جامعه از وظایف شورا بوده که در این مسیر گام‌های بلندی برداشته شده  و  در ایجاد همبستگی بین مردم برای دفاع از ارزش‌های انقلاب موفق بوده است.

وی اذعان کرد: ما در این شرایط به انسجام و وحدت نیاز داریم، دشمن برای مایوس کردن مردم و خدشه دار کردن وحدت در جامعه از تمام ظرفیت‌ها بهره می‌برد، از این رو باید دشمن را به خوبی شناخت و با تقویت وحدت و انسجام عملکرد مناسبی داشت‌.

استاندار قزوین در پایان گفت: اگر وحدت در جامعه از بین برود چیزی از انقلاب باقی نمی‌ماند، از این رو نباید به بهانه‌های مختلف رفتاری انجام دهیم که دشمن سود ببرد زیرا دشمن از تمام ظرفیت‌ها بهره برده و با جنگ نرم و فرهنگی و اقتصادی پشت در منازل ما است و می‌تواند با اختلاف افکنی و تضعیف یکدیگر به اهدافش دست یابد.

انتهای پیام/۶۰۰۶

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان