۱۴/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۴ سه شنبه

صبح قزوین افول امریکا سال‌هاست که کلید خورده است/ هیچ ملتی نمی‌تواند در مقابل سلطه‌گری و ظلم سکوت کند
کد خبر: ۳۴۲۸۳۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۳/۲۲ ساعت: ۹:۲۵ ↗ لینک کوتاه

کارشناس مسائل سیاسی:

افول امریکا سال‌هاست که کلید خورده است/ هیچ ملتی نمی‌تواند در مقابل سلطه‌گری و ظلم سکوت کند

کارشناس مسائل سیاسی با تاکید بر اینکه افول امریکا قطعی است، گفت: همه مسئولین و هیئت حاکمه امریکا ستمگری می‌کنند و درواقع فلسفه و هویت اصلی امریکا همین است.

افول امریکا سال‌هاست که کلید خورده است/ هیچ ملتی نمی‌تواند در مقابل سلطه‌گری و ظلم سکوت کند
محمد امیدی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی صبح قزوین؛ با اشاره به روند رو به افول قدرت امریکا اظهار کرد: همه تمدن‌ها روزی افول خواهد کرد و غرب هم از این قاعده مستثنی نیست؛ به خصوص اقداماتی که امریکا اخیرا انجام می‌دهد نیز این موضوع را تسریع می‌بخشد.

وی با بیان اینکه افول امریکا محدود به چند روز اخیر نیست و سال‌هاست که کلید خورده است، افزود: بعد از جنگ جهانی دوم شاهد اقدامات مستکبرانه امریکا بودیم؛ به طوری که دست به ظلم و ستم گسترده و خفقان و سرکوب ملت‌ها زدند.

کارشناس مسائل سیاسی ادامه داد: مصادیق زیادی از کشتار ملت‌های مظلوم در پرونده امریکا است، به طوری که در اواخر جنگ جهانی دوم، با دو بمب اتمی که بر سر ژاپن انداختند صدها هزار نفر را خفه کردند و این ظلم به گونه‌ای بود که حتی ژاپن جرات خون خواهی ملتش را ندارد و هنوز هم خودش را مستعمره امریکا می‌داند.

امروز امریکای بدون روتوش در مقابل دیدگان جهانیان ظاهر شده است

امیدی با بیان اینکه امریکایی‌ها مهاجرین مهاجم در این کشور بودند و از همان ابتدا دست به کشتار سرخ پوست‌ها و سایر رنگین پوست‌ها زدند، ابراز کرد: بنابراین این سلطه‌گری و ستم، به خصوص در درون امریکا، فاصله طبقاتی عظیم و افسارگسیخته‌ای هم که وجود دارد و هیچ ملتی این فاصله را نمی‌تواند طاقت بیاورد و همچنین بدهی 22 تریلیون دلاری دولت مرکزی و ناامنی درونی نیز دلایل روشنی برای سقوط امریکا است.

وی یادآور شد: تاکنون امریکا را با استفاده از رسانه‌هایی که در اختیار دارند به عنوان مهد دموکراسی، آزادی، قدرت اقتصادی، تمدن و فرهنگ نمایش می‌دادند اما امروز امریکای بدون روتوش در مقابل دیدگان جهانیان ظاهر شده است.

کارشناس مسائل سیاسی با تاکید بر اینکه افول امریکا قطعی است، بیان کرد: همه مسئولین و هیئت حاکمه امریکا ستمگری می‌کنند و درواقع فلسفه و هویت اصلی امریکا همین است.

امیدی در پایان گفت: خودشان هم افول ابرقدرتی امریکا را پیش‌بینی کرده بودند و بسیاری از کارشناسان پیش‌بینی می‌کنند که 50 ایالت امریکا به 50 کشور مجزا تجزیه خواهد شد و اخیرا هم دیدیم که در تظاهرات، پرچم امریکا بدون ستاره نمایش داده شد و بحث تجزیه را مطرح کردند.

انتهای پیام/ 1300

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان