۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین مجلس یازدهم اجازه سازش با امریکا را نمی‌دهد/ مذاکره با کشور رو به سقوط، حماقت است
کد خبر: ۳۴۲۷۸۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۳/۲۰ ساعت: ۱۰:۳۹ ↗ لینک کوتاه

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک:

مجلس یازدهم اجازه سازش با امریکا را نمی‌دهد/ مذاکره با کشور رو به سقوط، حماقت است

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک با تاکید بر اینکه در مجلس انقلابی یازدهم ما رگ و ریشه تفکر سازش و سلطه‌پذیری را خواهیم خشکاند، گفت: ما زیر دوربین‌ها و رصد امریکا، نفت را به ونزوئلا می‌رسانیم و هیچ ابایی هم نداریم.

مجلس یازدهم اجازه سازش با امریکا را نمی‌دهد/ مذاکره با کشور رو به سقوط، حماقت است

فاطمه محمدبیگی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی صبح قزوین؛ با بیان اینکه قاعدتا ما در مجلس یازدهم اجازه مذاکره با کدخدا را نمی‌دهیم، اظهار کرد: امریکا رو به افول است و به زودی چراغ عمرش خاموش می‌شود و پیش‌بینی‌های امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی در حال به وقوع پیوستن است.

وی افزود: ما می‌بینیم که امروز امریکا درگیر جنگ‌های داخلی شده است به دلیل اینکه حقوق بشر در این کشور رعایت نمی‌شود، نژاد پرستی در امریکا بیداد می‌کند و مشکلات اقتصادی متعددی وجود دارد و بزرگترین بدهکار دولتی در دنیا است.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک با بیان اینکه تراز مالی امریکا رو به افول است، گفت: ما طبق وعده الهی مطمئن هستیم که امریکا رفتنی است و رو به افول است؛ بنابراین هیچ عاقلی با چنین کشوری که رو به نابودی است و در سراشیبی سقوط قرار دارد، مذاکره کند.

محمدبیگی بیان کرد: امریکا در طول این ۴۰ سال همواره دشمنی خود را نشان داده و شدت دشمنی‌اش را بیشتر کرده و هیچ وقت دشمنی‌هایش را کم نکرده است‌؛ لذا هیچ دلیلی برای مذاکره وجود ندارد.

ایران هیچ نیازی به مذاکره با امریکا ندارد

وی افزود: پیمان‌های مالی دو جانبه و سه جانبه و تخریب متقابل امریکا توسط دولت‌های آزادی‌خواه، مستقل و سلطه ستیز بهترین راه مقابله با این شیطان بزرگ است.

این نماینده مجلس ادامه داد: ما نیازی به امریکا نداریم و همان کشوری هستیم که در شدت تحریم و بدترین دشمنی‌های امریکا، علی رغم اینکه حتی دارو را هم از بیماران ما دریغ می‌کنند نیز ما قادریم در بدترین شرایط تحریم نفت خود را به ونزوئلا برسانیم.

محمدبیگی با تاکید بر اینکه در مجلس انقلابی یازدهم ما رگ و ریشه تفکر سازش و سلطه‌پذیری را خواهیم خشکاند، تصریح کرد: ما زیر دوربین‌ها و رصد امریکا، نفت را به ونزوئلا می‌رسانیم و هیچ ابایی هم نداریم؛ کشوری که می‌تواند نفتش را به ونزوئلا برساند می‌تواند سایر کالاهایش را هم بدون ترس و واهمه صادر کند.

انتهای پیام/ ۱۳۰۰

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان