۰۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۲۸ سه شنبه

صبح قزوین كشف مکمل‌های ورزشی غیرمجاز و توقیف موتورسیکلت ۲ میلیاردی قاچاق در بوئین زهرا
کد خبر: ۳۴۲۷۴۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۳/۱۸ ساعت: ۱۴:۶ ↗ لینک کوتاه

گزیده‌ای از مهمترین اخبار حوادث در استان قزوین؛

كشف مکمل‌های ورزشی غیرمجاز و توقیف موتورسیکلت ۲ میلیاردی قاچاق در بوئین زهرا

فرمانده انتظامی بوئین زهرا از توقيف يك دستگاه موتورسیکلت قاچاق به ارزش تقریبی ۲ میلیارد ریال در این شهرستان، خبر داد.

كشف مکمل‌های ورزشی غیرمجاز  و توقیف موتورسیکلت ۲ میلیاردی قاچاق در بوئین زهرا

به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ گزیده‌ای از مهمترین اخبار حوادث در استان قزوین طی روزهای اخیر را در این خبر می‌خوانید:

کشف 280 کیسه کود شیمیایی خارج از شبکه توزیع درقزوین

فرمانده انتظامي شهرستان قزوین از کشف 280 کیسه کود شیمیایی غیرمجاز در قزوین خبر داد.

سرهنگ بیژن خدایی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: پس از کسب خبر و اقدامات اطلاعاتی مبنی بر جابجایی مقادیر زیادی کودشیمیایی غیر مجاز در قزوین موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: با هماهنگی مقام قضائی خودرو مورد نظر در سطح حوزه استحفاظی کلانتری 13 در حال تردد مشاهده و متوقف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین بیان کرد: ماموران در بازرسی از کامیون مورد نظر مقدار 280 کیسه کودشیمیایی غیرمجاز کشف و یک نفر را دستگیر کردند.

خدایی با اشاره به اینکه متهم دستگیر شده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شده است؛ تاکید کرد: شهروندان مي‌توانند اخبار و اطلاعات خود را در زمينه قاچاق کالا و اقلام ممنوعه با شماره تلفن 110 به پليس گزارش دهند.


کشف سیگارهای قاچاق در بوئین زهرا

فرمانده انتظامی بوئین زهرا از کشف یک هزار و 840 نخ سیگار خارجی قاچاق به ارزش 4 میلیون و 600 هزار ریال در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ حسين رشيد تبار در تشريح اين خبر گفت: در پی دریافت گزارشی مبنی بر فعالیت يك واحد صنفي در امر خرید و فروش سيگار خارجي قاچاق، پیگیری موضوع در دستور کار ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتي و هماهنگی با مقام قضایی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از آنجا تعداد يك هزار 840 نخ سيگار خارجي قاچاق کشف و یک نفر متهم را دستگیر کردند.

رشيد تبار با اشاره به اینکه ارزش ریالی سیگارهای کشف شده 4 میلیون و 600 هزار ریال برآورد شده است؛ تصریح کرد: در این خصوص پرونده تشکیل و متهم به همراه اقلام مکشوفه، تحویل مراجع قضایی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بوئین زهرا در پایان گفت: هرگونه اقدام به حمل کالاي قاچاق مي‌تواند ضربات مهلکي به اقتصاد کشور وارد کند و افراد زيادي  نيز بر اثر این اقدام از کار بيکار شده و اين رخداد، به هيچ وجه براي پليس و نظام اسلامي قابل تحمل نیست و لازم است شهروندان در صورت اطلاع از این گونه اخبار موضوع را از طریق شماره تلفن 110 به پلیبس اطلاع دهند.

كشف مکمل‌های ورزشی غیرمجاز در تاکستان

فرمانده انتظامي تاکستان از كشف بیش از 640 هزار عدد انواع قرص‌های مکمل ورزشی غیرمجاز در اين شهرستان خبر داد.

سرهنگ کوروش عزیزی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: در پی دریافت گزارشی، مبنی بر اینکه فردی در امر تولید و فروش داروهاي مکمل ورزشی غيرمجاز فعاليت دارد، بررسی موضوع در دستور کار مأموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان تاکستان قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران پس از بررسی موضوع و اطمینان از صحت گزارش، با هماهنگی مقام قضائی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از آن جا تعداد 640 هزار عدد انواع قرص‌هاي مکمل ورزشی و 580 عدد سرم تزریقی غيرمجاز کشف کردند.

عزیزی با اشاره به این که یک نفر در این خصوص دستگیر شد، بیان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده، به همراه کالاهای مکشوفه جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

کشف 14 کيلو مواد مخدر در بوئين زهرا

فرمانده انتظامی بوئين زهرا از کشف 14 کیلو موادمخدر از نوع تریاک و دستگيري دو نفر سوداگر مرگ در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ حسين رشيد تبار در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین، در تشريح اين خبر اظهار کرد: در پي کسب خبر از منابع موثق و انجام کار اطلاعاتی مبني بر نگهداري مقادیری مواد مخدر در منزلی مسكوني در یكي از بخش‌های تابعه بلافاصله موضوع در دستور کار ماموران مبارزه با مواد مخدرشهرستان قرار گرفت.

وي افزود: پس از بررسي صحت و سقم موضوع و با هماهنگي قضايي ماموران محل اختفاء آنان را شناسایی و در بازرسی بعمل آمده مقدار 14 کیلو موادمخدر از نوع تریاک کشف کردند.

رشيد تبار با اشاره به دستگیری 2 متهم، از همکاري و مشارکت مردم با پليس در زمينه مبارزه با مواد مخدر تشکر و از شهروندان خواست هرگونه اخبار و اطلاعات در زمينه فعاليت افراد در تهيه و توزيع مواد مخدر را از طريق تلفن 110 به پليس اطلاع دهند.

جسد غرق شده نوجوان 14 ساله در رودخانه الموت شرقی كشف شد

فرمانده انتظامي شهرستان قزوین از كشف جسد نوجوان 14 ساله در رودخانه کاران چال بخش رودبار الموت شرقی خبر داد.

سرهنگ بیژن خدائی در تشريح اين خبر گفت: در پي تماس مردمي با مرکز فوريت‌هاي پليسی مبني بر یک مورد غرق شدگی نوجوان 14 ساله در رودخانه روستای شیرکوه از توابع بخش معلم کلایه شهرستان قزوین، برای بررسي موضوع ماموران انتظامي و نیروهای امدادی به محل اعزام شدند.

وی افزود: با حضور ماموران در محل حادثه مشخص شد نوجوان 14 ساله به همراه 3 نفر از دوستانش قصد شنا کردن در رودخانه مورد نظر را داشته که ناگهان باتوجه به قرار گرفتن روی سنگ کنار رودخانه، سنگ زیر پای او به داخل رودخانه فرو رفته و با وجود تلاش دوستانش برای نجات وی، متاسفانه وی داخل رودخانه افتاده و بدلیل حجم زیاد آب غرق می‌شود.

خدائی اظهار کرد: سرانجام با تلاش عوامل امدادی و پلیس، جسد متوفی در داخل رودخانه کاران چال بخش رودبار الموت شرقی شهرستان قزوین یافت شد.

کشف بیش از یک کیلو حشیش درشهرستان البرز

فرمانده انتظامی شهرستان البرز از کشف یک کیلو و 90 گرم موادمخدر از نوع حشیش در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ بهرام منصوری بيان كرد: در پی دریافت اخباری مبنی بر فعالیت فردی در امر خرید و فروش مواد مخدر موضوع به صورت ویژه در دستورکار ماموران کلانتری محمدیه قرار گرفت.

وی ادامه داد: روز گذشته ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی متهم را در حال تردد با موتور سیکلت شناسایی و متوقف کردند.

این مقام انتظامی تصرح کرد: در بازرسی از وی و مخفیگاه او مقدار یک کیلو و 90 گرم مواد مخدر از نوع حشیش کشف کردند.

منصوری در پایان خاطرنشان کرد: اقدامات مقابله‌ای با پدیده شوم مواد مخدر به صورت همه جانبه و قاطعانه در دست اقدام این پلیس است و از این رو از شهروندان در خواست می‌شود هرگونه فعالیت غیرقانونی و موارد مشکوک را از طریق تلفن 110 به مرکز فوریت‌های پلیسی اعلام کنند.

عدم توجه به جلو، راننده خودروی وانت رنو را به کام مرگ کشاند

مسئول پليس راه استان قزوین از وقوع يك فقره واژگونی منجر به فوت و کشته شدن یک نفر در محور "خرمدشت – بزرلجین" خبر داد.

سرهنگ قدرت حسنی در تشريح اين خبر گفت: در پي اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبني بر يک مورد واژگونی وانت رنو در محور "خرمدشت – بزرلجین " بلافاصله عوامل انتظامی و پلیس راه جهت بررسي موضوع در محل حاضر شدند.

مسئول پليس راه استان اظهار کرد: در بررسي به عمل آمده مشخص شد یک دستگاه خودروی سواری وانت رنو واژگون که در این سانحه متاسفانه راننده خودرو به علت جراحات وارده در صحنه تصادف فوت شد.

وي افزود: برابر اعلام کارشناس پليس راه، علت اين حادثه، عدم توجه به جلو از سوی راننده خودروی وانت گزارش شده است.

حسنی در پايان با اشاره به اینکه یکی از دلایل تصادف عدم توجه به جلو است، به رانندگان توصيه کرد: به منظور رانندگی ایمن و بی خطر، رانندگان تمام حواس و تمرکز خود را به جلو معطوف کنند و از رفتارهای حادثه ساز در مسیرهای تردد خودداری کنند.

توقیف موتورسیکلت 2 میلیاردی قاچاق در بوئین زهرا

فرمانده انتظامی بوئین زهرا از توقيف يك دستگاه موتورسیکلت قاچاق به ارزش تقریبی 2 میلیارد ریال در این شهرستان، خبر داد.

سرهنگ حسین رشیدتبار گفت: در پی دریافت گزارشی مبنی بر تردد یکدستگاه موتورسیکلت هوندا 1300 قاچاق در محور "ترانزیت بوئین زهرا" بررسی موضوع در دستور کار ماموران پليس آگاهي این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران بلافاصله به محل مورد نظر اعزام و پس از شناسایی و هماهنگی با مقام قضایی موتورسیکت را توقیف و راکب آن را نیز دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی بوئین زهرا با اشاره به ارزش تقریبی 2 میلیارد ریالی موتورسیکلت توقیفی قاچاق گفت: متهم با تشکیل پرونده، برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان