۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین ۳۰هزار بسته سبدغذایی و کالا بین نیازمندان قزوینی توزیع شد
کد خبر: ۳۴۲۷۳۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۳/۱۸ ساعت: ۱۲:۲۳ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل کمیته امداد استان:

۳۰هزار بسته سبدغذایی و کالا بین نیازمندان قزوینی توزیع شد

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین گفت: در ماه مبارک رمضان و در اجرای رزمایش "همدلی برای ایران همدل" بالغ بر ۲۶۰ هزار پرس غذای گرم و ۳۰ هزار بسته سبدغذایی و کالا با مشارکت ۹ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومانی مردم نیکوکار استان بین نیازمندان توزیع شد.

۳۰هزار بسته سبدغذایی و کالا بین نیازمندان قزوینی توزیع شد

مهرعلی حق گویان در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ اظهار کرد: کمیته امداد تنها نهادی است که بنیانگذار انقلاب اسلامی اجازه دادند که نامشان بر تارک این نهاد بدرخشد، این امر حکایت از اهمیت موضوع رسیدگی و خدمت به مردم و نیازمندان دارد.

وی ادامه داد: البته باید از تلاش مجموعه کارکنان زحمتکش سلامت نیز تشکر کنیم که در ایام شیوع ویروس کرونا از جان گذشتند و خالصانه برای حفظ جان هموطنان خود، مجاهدانه تلاش کردند.

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین اضافه کرد: کمیته امداد استان قزوین به حدود 30 هزار خانوار تحت حمایت خدمات تک و چند خدمتی ارائه می‌کند.

وی افزود: در ماه مبارک رمضان و در اجرای رزمایش "همدلی برای ایران همدل" بالغ بر 260 هزار پرس غذای گرم و 30 هزار بسته سبدغذایی و کالا با مشارکت 9 میلیارد و 200 میلیون تومانی مردم نیکوکار استان بین نیازمندان توزیع شد.

حق گویان عنوان کرد: در استان قزوین حدود هزار و 448 یتیم و و بیش از سه هزار فرزند محسنین تحت حمایت داریم که نیازمند مساعدت هستند و امداد برای این عزیزان برنامه‌های مختلفی دارد و حامیان بزرگوار هم در کنار امداد کمک‌های بسیار خوبی به ایتام و فرزندان محسنین دارند.

وی تصریح کرد: یکی از وظایف کمیته امداد توسعه و ترویج فرهنگ انفاق و نیکوکاری و استفاده از مشارکت مردم در امر رسیدگی به نیازمندان است.

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین اظهار کرد: حفظ کرامت نفس خانواده‌های تحت حمایت و شناسایی نیازها و استعدادها و داشته‌های خانواده‌ها و برنامه‌ریزی برای رفع نیازهای خانواده از برنامه‌های مستمر و محوری این نهاد است.

وی تأکید کرد: با تعیین زمان استمرار حمایت از خانواده و در نهایت توانمندسازی آنان و خروج از چرخه حمایتی امداد، بستر تقویت روحیه و امید به زندگی در میان مددجویان افزایش می‌یابد.

حق گویان گفت: ایجاد اشتغال برای خانواده با توجه به استعدادها و توانایی آنان یکی از مهمترین جلوه‌های توانمندسازی است که برای این منظور هم برنامه‌های مشخص داریم.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان