۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین افزایش مبتلایان به کرونا در بوئین‌زهرا و بحران مصرف آب در قزوین
کد خبر: ۳۴۲۶۹۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۳/۱۷ ساعت: ۹:۳۲ ↗ لینک کوتاه

گنجینه‌ای از داغ‌ترین اخبار قزوین در هفته‌‌ای که گذشت؛

افزایش مبتلایان به کرونا در بوئین‌زهرا و بحران مصرف آب در قزوین

هفته گذشته استان قزوین دستخوش وقایع و اتفاقاتی قابل تامل بوده که به اختصار در گنجینه داغ‌ترین اخبار این هفته استان گردآوری شده است.

افزایش مبتلایان به کرونا در بوئین‌زهرا و بحران مصرف آب در قزوین

به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ هفته گذشته استان قزوین دستخوش وقایع و اتفاقاتی قابل تامل بوده که به اختصار در گنجینه داغ‌ترین اخبار این هفته استان گردآوری شده است.

فراموشی آرمان‌های امام خمینی(ره) بدترین آفت است/ اجازه ندهیم کاخ‌نشین‌ها هدایت کوخ‌نشین‌ها را در دست بگیرند

امام جمعه قزوین در برنامه زنده تلویزیونی سروش آسمانی گفت: فراموشی آرمان‌های امام خمینی(ره) بدترین آفت است.

غم فقدان امام، همچون از دست دادن عزیزانمان سنگین بود/ داغ نبود امام خمینی، با رهبری امام خامنه‌ای فروکش کرد

مردم قزوین در یادآوری خاطرات سالروز تاریخی رحلت امام خمینی(ره) گفتند: امام برای ما حجت تمام بود. هضم رحلت ایشان برایم قابل تحمل نبود. با خودم می‌گفتم که هیچ‌چیز نمی‌تواند این بار سنگین را از دوشم بردارد.

اهدای خون از مصادیق کمک مؤمنانه است/ خونگیری با رعایت تمام شرایط بهداشتی صورت می‌گیرد

مدیرکل انتقال خون استان قزوین گفت: پرداختن و توجه به معیشت بسیار دارای اهمیت است اما در کنار آن موضوع اهدای خون نجات جان انسان‌ها است که می‌تواند از مصادیق کمک مؤمنانه باشد.

غرق شدن مرد قزوینی در کانال آب آبیک

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان قزوین از غرق شدن یک مرد ۴۰ ساله در کانال آب در شهرستان آبیک خبر داد.

کاخ نشینی مسئولان از مصادیق تحریف خط امام است/ نباید اجازه داد برخی لغزش‌ها مانع حفظ آرمان‌های انقلاب شود

کارشناس مسائل سیاسی گفت: امام خمینی(ره) به مستضعفین و فقرا در جامعه تا حد زیادی اهمیت می‌داد و همیشه از کوخ نشینان در برابر کاخ نشینان حمایت می‌کرد، اما متاسفانه امروز این اندیشه چرخش پیدا کرده است.

اهدای خون اقدامی خداپسندانه برای نجات هم‌نوعان/ ورزشکاران و هنرمندان برای اجرای کمک مومنانه پیشقدم شوند

نائب رئیس هیئت کبدی استان قزوین گفت: اهدای خون یک مسئله‌ی حیاتی و اقدامی خداپسندانه است که می‌تواند کمک بزرگی برای سلامت جامعه و نجاتبخش هم‌نوعان بوده و انسانی را به زندگی بازگرداند.

برگزاری کنگره "شعر مواسات" در قزوین/ شاعران از سراسر کشور امکان حضور در این جشنواره را دارند

دبیر مجمع شعرای آئینی کمیت قزوین گفت: کنگره شعر مواسات در قالب هشت محور برگزار خواهد شد و شاعران می‌توانند آثار خود را تا دهم مرداد ماه ارسال کنند.

افزایش ۲۰ درصدی مصرف آب شرب در قزوین

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان از افزایش ۲۰ درصدی مصرف آب شرب در شهرها و روستاهای قزوین خبر داد.

ترافیک نیمه سنگین و روان در آزادراه‌های قزوین

رئیس پلیس راه استان از ترافیک نیمه سنگین و روان در آزادراه‌های قزوین خبر داد.

سیستم پیمایشی پرداخت عوارض در قزوین اعمال می‌شود

معاون امور عمرانی استاندار قزوین گفت: براساس تصمیم وزارت راه و شهرسازی و شرکت ساخت و توسعه آزادراه‌ها، قرار بر این است که عوارضی کرج تا قزوین براساس پیمایش رانندگان محاسبه شود.

غرق‌شدگی و آتش‌سوزی دو بحران تابستانی در قزوین است

مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین گفت: غرق‌شدگی و آتش‌سوزی، دو بحران تابستانی در قزوین است که مدیریت و کنترل آنها، عزم عمومی مسئولان و شهروندان را می‌طلبد.

اندیشه‌های امام‌خمینی(ره) به قلب اروپا و امریکا راه یافته است/ حرکت در مسیر آرمان‌های امام(ره) عامل اقتدار ایران شد

کارشناس سیاسی گفت: در نتیجه‌ی تحولاتی که اندیشه‌ی امام خمینی(ره) در سطح جهان ایجاد کرد امروز شاهد قدرتمندی و عزت ایران و همچنین بیداری اسلامی و حرکت‌های آزادیخواهی در مقابل ظلم و ستم در قلب اروپا و امریکا هستیم.

آهنگ مقاومت هر روز تندتر و مقتدرانه‌تر پیش خواهد رفت

نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: آهنگ مقاومت هر روز تندتر، حماسی‌تر و مقتدرانه‌تر پیش خواهد رفت تا به آرمان‌های بلند امام خمینی(ره) نائل شویم؛ همان راهی که سردار سلیمانی‌ها برای ما هموار کردند و چراغ این راه شدند.

توطئه‌های اخیر تروریست‌ها برای ناامن‌کردن مرزها با شکست مواجه شد/ دشمن از نیروهای استراتژیک سپاه هراس دارد

فرمانده نیروی زمینی سپاه گفت: سال گذشته عناصر ضد انقلاب و تروریسم برنامه‌های مختلفی برای ناامن کردن شهرهای ما در شمال غرب و جنوب شرق داشتند، اما تمام اقدامات آن‌ها در بدو ورود و پیش از داشتن حرکت موفق به دلیل آمادگی کامل نیروهای داخلی مورد هدف قرار گرفته و با شکست مواجه ‌شد.

قزوین در مسیر مبارزه برای پیروزی انقلاب استانی پرافتخار است

فرمانده سپاه صاحب الأمر(عج) استان قزوین گفت: قزوین در راه مبارزه برای پیروزی انقلاب استانی پرافتخار بوده و شهدای بسیاری را در این راه تقدیم کرده است.

طرح پیش‌فروش خودرو؛ به نام مردم، به کام خودروسازان!

با وجود اینکه هدف از اجرای طرح پیش‌فروش ۲۵ هزار خودرو ایجاد عدالت در دسترسی به خودرو عنوان شده، اما به نظر می‌رسد اجرای این طرح در نهایت به نفع خودروسازان تمام خواهد شد.

خرید تضمینی ۲۵۰ هزار تن گندم از کشاورزان قزوینی

معاون اقتصادی استاندار قزوین گفت: خرید تضمینی ۲۵۰ هزار تن گندم امسال در دستور کار دستگاه‌های متولی استان باشد و بعد از آن خرید توافقی این محصول آغاز شود.

خروج بی‌ضابطه دام از قزوین ممنوع است/ برخورد قاطع با متخلفان

دادستان عمومی و انقلاب قزوین از ممنوعیت خروج بدون مجوز دام و برخی اقلام استراتژیک کشاورزی از جمله گندم و برخورد قاطع با متخلفان خبر داد.

نرخ کرایه تاکسی و وانت بار‌ در قزوین افزایش یافت

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین گفت: از امروز طرح اجرای افزایش نرخ کرایه تاکسی و وانت بار‌ها به صورت رسمی در قزوین آغاز شد.

سیره و منش امام خمینی(ره) از افتخارات تشیع است/ تبدیل‌شدن قیام ۱۵خرداد به نقطه عطفی برای انقلاب

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان گفت: سیره‌ی امام خمینی(ره) از افتخارات مکتب تشیع است، ساده زیستی و نشست و برخاست و نظم ایشان بسیار دارای اهمیت بود.

نخستین رویداد تخصصی توانمندسازی بانوان برگزار شد/ بررسی تهدیدات حوزه زنان در قزوین

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه صاحب الأمر(عج) قزوین گفت: نخستین رویداد تخصصی توانمندسازی بانوان استان با هدف تببین نقش و تاثیرگذاری زنان در جامعه و خانواده و آشنایی با راهی که امام راحل و رهبر معظم انقلاب در این رابطه ترسیم کرده‌اند، برگزار شد.

افزایش بیماران مشکوک به کرونا در بوئین زهرا

معاون سیاسی استاندار قزوین گفت: مراسمات عروسی و بازارروزها باعث شده که بوئین‌زهرا در شرایط ویژه قرار گیرد و شاهد افزایش بیماران مشکوک به کرونا در این شهرستان هستیم.

خسارت ۱۶۸۰ میلیارد ریالی کرونا به واحدهای کشاورزی قزوین

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: واحدهای کشاورزی استان به جز بخش دام و طیور در پی شیوع کرونا هزار و ۶۸۰ میلیارد ریال خسارت دیدند.

عدم اجرای مصوبات ستاد پیشگیری از کرونا از سوی برخی دستگاه‌ها، قابل تعقیب است

دادستان قزوین گفت: متاسفانه برخی دستگاه‌ها در اجرای مصوبات ستاد ملی و استانی پیشگیری از کرونا جدیت ندارند و قطعاً این بی‌تفاوتی اجرای مصوبات را خدشه‌دار کرده و قابل تعقیب است.

حمام‌هاي بلور و حاج ميرحسن آماده بازديد گردشگران شود

رئیس کمیسیون فرهنگی و ورزشی شورای شهر قزوین در اولین جلسه کارگروه گردشگری این شهر، خواستار آماده‌سازی حمام‌های بلور و حاج میرحسن برای بازدید گردشگران شد.

گل محمدی نسخه شفابخش اشتغال روستایی/ مسئولان از کارآفرینان حمایت نمی‌کنند

تولیدکننده‌ی گل محمدی گفت: در روستای شنازند حدود ۱۳هکتار زمین زیر کشت گل محمدی قرار گرفته‌است و طی بازه زمانی ۱۵ الی ۲۰ روزه روزانه حدود ۵۰۰ الی ۶۰۰ کیلوگرم گل محمدی به بازار عرضه می‌شود که بازار خوبی برای اشتغال‌زایی است.

آموزش‌وپرورش تنها مرجع صدور مجوز فعالیت مراکز پیش‌دبستانی است

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: مراکز پیش‌دبستانی زیرمجموعه سایر دستگاه‌های دولتی استان نسبت به اخذ مجوزهای لازم اقدام کنند چراکه آموزش وپرورش تنها مرجع صدور مجوز فعالیت مراکز پیش‌دبستانی است.

افزایش ۶۲ درصدی کشفیات مواد مخدر/ تحریم نیروی انتظامی بی‌کفایتی سردمداران امریکا را نشان داد

فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: در دو ماه‌ ابتدای سال یک تن و پنج کیلو مواد کشف شده که نسبت به زمان مشابه سال گذشته ۶۲ درصد افزایش داشته است.

بیش از ۳۵ هزار خانوار تحت پوشش بیمه صندوق هستند/ اجرای طرح ابتکاری "سفیران صبا" در قزوین

مدیر صندوق بیمه اجتماعی روستائیان، عشایر و کشاورزان استان گفت: تاکنون ۳۵ هزار و ۶۷۳ خانوار را تحت پوشش دادیم؛ تا سال ۹۲ باید ۵۵ هزار خانوار را تحت پوشش می‌دادیم اما از این سال به بعد بحث مشمولان که کشاورزان بودند نیز اضافه شدند.

دستگیری فروشندگان سلاح‌های غیرمجاز در البرز

سرپرست دادستانی شهرستان البرز از دستگیری فروشندگان سلاح‌های غیرمجاز در این شهرستان خبرداد.

مردم در تحقق امر فرهنگی پای‌کار و همراه مسئولان انقلابی باشند

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور گفت: از مردم می‌خواهیم در تحقق امر فرهنگی پای‌کار و همراه مسئولان انقلابی خود باشند.

گرمای بیش از اندازه هوا در قزوین مصرف برق را افزایش داد

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان قزوین با بیان اینکه گرمای فراتر از حد معمول هوا منجر به افزایش مصرف برق خواهد شد؛ گفت: این امر ضرورت مدیریت مصرف از سوی عموم مشترکین را دوچندان می‌سازد.

رفع تصرف ۳۸ هکتار از اراضی ملی/ جوسازی‌های متخلفان در تاکستان مانع اجرای قانون نخواهد شد

دادستان عمومی و انقلاب تاکستان گفت: دستگاه قضایی جهت احقاق حقوق عامه تحت تاثیر جوسازی‌های برخی سودجویان قرار نگرفته و قانون را مقتدرانه اجرا خواهد کرد.

طرح طلایه‌داران صلح و سازش در قزوین اجرا می‌شود/ وجود عزم جدی برای حل مشکلات بخش صنعت

دادستان عمومی و انقلاب قزوین گفت: طرح طلایه‌داران صلح و سازش به ابتکار رئیس کل دادگستری استان تدوین شده و با تصویب ریاست قوه قضائیه به صورت پایلوت در استان قزوین اجرایی می‌شود.

مراقب سایت‌های غیررسمی جهت ثبت‌نام در سامانه "سجا" باشید

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان قزوین گفت: خانواده‌های متقاضی برای پیش ثبت‌نام فرزندان خود در مدارس شاهد، مراقب سایت‌های غیررسمی جهت ثبت‌نام در سامانه "سجا" باشند.

مرتبط دانستن قتل "رومینا اشرافی" با دین، توطئه جدید دشمن/ صدور فتوا درباره قصاص برآمده از آیات و روایات است

استاد فقه و اصول حوزه علمیه قزوین گفت: مرتبط ساختن اموری از این قبیل به دین و قواعد اسلامی به دلیل مخالفت با اسلام و نظام جمهوری اسلامی است، این افراد به دلیل مخالف بودن با خط فکری انقلاب، خشونت‌ها را برآمده از آن می‌دانند و مطالعه و شناخت درستی از اسلام واقعی نداشته و لاابالی‌های فکری، فرهنگی و بی‌سواد هستند.

تکلیف اراضی مشکل‌دار آبیک پس از چندین سال بلاتکلیفی مشخص شد

معاون عمرانی استاندار قزوین گفت: در راستای رفع مشکلات سه محور از اراضی شهر آبیک با همراهی مسئولین استان و شهرستان، موانع قانونی مرتفع و تصمیمات مقبولی اتخاذ شد.

تغییر مفاهیم ارزشی و روزمرگی‌ها تهدید بزرگی برای فرهنگ اسلامی است/ تمدن‌سازی، اصل اساسی بیانیه گام دوم انقلاب

نویسنده و پژوهشگر کشوری گفت: مسئله‌ای که هم‌اکنون فرهنگ ایرانی و اسلامی را تهدید می‌کند تغییر مفاهیم ارزشی و روزمرگی‌های زندگی است. مفهوم خوشبختی و لذت از قالب اصلی خود خارج شده و به سمت و سوی وقت‌گذرانی متمایل شده است و انگیزه‌ای برای مفید بودن وجود ندارد.

رسیدگی به بیش از ۱۰۰۰ پرونده متخلفین اقتصادی در قزوین

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین گفت: تا پایان اردیبهشت ماه امسال همزمان با برگزاری طرح ضیافت ماه مبارک رمضان، به بیش از ۱۰۰۰ پرونده متخلفین اقتصادی در تعزیرات حکومتی استان رسیدگی شده است.

ضرورت افزایش بودجه استان قزوین/ نمایندگان از خوی کاخ‌نشینی فاصله بگیرند/ مشکلات معیشتی مردم را حل کنید

شهروندان قزوینی با گلایه از مشکلات معیشتی خود از نمایندگان مجلس درخواست کردند که از تجملات و خوی کاخ‌نشینی فاصله بگیرند تا مردم در زبان و عمل با نمایندگان خود احساس قرابت و نزدیکی کنند.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان