۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین شناسایی ۳۵۷۴ بیمار مبتلا به کرونا در کشور
کد خبر: ۳۴۲۶۸۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۳/۱۵ ساعت: ۱۴:۴۵ ↗ لینک کوتاه

سخنگوی وزارت بهداشت اعلام کرد

شناسایی ۳۵۷۴ بیمار مبتلا به کرونا در کشور

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: از دیروز تا امروز ۱۵ خرداد ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۳۵۷۴ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شدند.

شناسایی ۳۵۷۴ بیمار مبتلا به کرونا در کشور

به گزارش سرویس سلامت صبح قزوین، کیانوش جهانپور سخنگوی وزارت بهداشت اظهار کرد: از دیروز تا امروز ۱۵ خرداد ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۳۵۷۴ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شدند.

وی ادامه داد: از بین مبتلایان جدید، ۴۹۴ مورد بستری و 3 هزار و ۸۰ مورد از افراد معادل ۸۶ درصد از موارد جدید، در تماس با مبتلایان بودند که شناسایی شدند که مجموع بیماران کووید ۱۹ در کشور به ۱۶۴ هزار و ۲۷۰ نفر رسید.

جهانپور افزود: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۵۹ بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۸ هزار و ۷۱ نفر رسید.

وی با بیان اینکه خوشبختانه تا کنون ۱۲۷ هزار و ۴۸۵ نفر از بیماران، بهبود یافته و از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند، اضافه کرد: تاکنون یک میلیون و ۱۹ هزار و ۳۶۲ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.

سخنگوی وزارت بهداشت با اشاره به اینکه ۲۵۶۹ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند، گفت: وضعیت خوزستان همچنان قرمز است و استان‌های هرمزگان، کردستان و کرمانشاه در وضعیت هشدار جدی قرار دارند.

منبع: فارس

انتهای پیام/7003

 

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان