۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین سیستم پیمایشی پرداخت عوارض در قزوین اعمال می‌شود
کد خبر: ۳۴۲۶۴۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۳/۱۴ ساعت: ۱۰:۳۹ ↗ لینک کوتاه

معاون امور عمرانی استاندار:

سیستم پیمایشی پرداخت عوارض در قزوین اعمال می‌شود

معاون امور عمرانی استاندار قزوین گفت: براساس تصمیم وزارت راه و شهرسازی و شرکت ساخت و توسعه آزادراه‌ها، قرار بر این است که عوارضی کرج تا قزوین براساس پیمایش رانندگان محاسبه شود.

سیستم پیمایشی پرداخت عوارض در قزوین اعمال می‌شود

علی فرخزاد در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح‌ قزوین؛ با اشاره به طرح پیمایشی شدن عوارضی محمدیه و جابه‌جایی دوربین آبیک اظهار کرد: بحث جابه‌جایی دوربین آبیک به طور کل منتفی شد و طبق تصمیم‌گیری‌هایی که در وزارت راه و شهرسازی و شرکت آزادراه‌ها انجام شده‌است طرح پیمایشی آزادراه‌ها اجرا می‌شود.

وی افزود: براساس تصمیم شرکت آزادراه‌های کشور در سه نقطه از مسیر بزرگراه‌های قزوین_کرج، هشتگرد، نقطه‌ی پیش از شهرستان آبیک و محمدیه دوربین نصب می‌شود و هر فردی که از این دوربین‌ها عبور می‌کند ملزم به پرداخت یک سوم از عوارض است.

معاون عمرانی استاندار اذعان کرد: خودروهایی که از آبیک، محمدیه و مهرگان به سمت قزوین درحال حرکت هستند ملزم به پرداخت مبلغ ۴۰۰ تومان به عنوان عوارضی هستند.

وی گفت: پلاک‌های تاکسی، پلاک‌های ت، و پلاک‌های عمومی عین، سواری‌ها، اتوبوس‌ها و مینی‌بوس‌ها ۵۰ درصد از این مبلغ یعنی حدود ۲۰۰ تومان را به عنوان عوارضی پرداخت می‌کنند.

این مقام مسئول ابراز کرد: با توجه به اینکه نصب دوربین‌های شهرستان آبیک و هشتگرد حدود یک و نیم ماه زمان لازم دارد و شهروندان تا زمان نصب این دوربین‌ها با گذر از عوارضی محمدیه بر اساس اعلام استان و پلاک‌های استان یعنی پلاک‌های ۷۹ و ۸۰، پلاک‌های ت و عین، سواری، اتوبوس و مینی‌بوس مبلغ ۴۰۰ تومان را به عنوان عوارضی پرداخت کنند.

وی گفت: براساس هماهنگی‌های انجام شده با پلیس راهور، ما پلاک‌های مزبور را استخراج کرده و برای وزارت راه ارسال کردیم و امیدواریم بر اساس تعهدی که وزارت راه و شهرسازی نسبت به آزادراه‌ها دارد سیستم پیمایشی تا هفته‌ی آینده اعمال شود.
انتهای پیام/3003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان