۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین آهنگ مقاومت هر روز تندتر و مقتدرانه‌تر پیش خواهد رفت
کد خبر: ۳۴۲۶۳۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۳/۱۳ ساعت: ۱۳:۴۵ ↗ لینک کوتاه

نماینده ولی فقیه در استان قزوین:

آهنگ مقاومت هر روز تندتر و مقتدرانه‌تر پیش خواهد رفت

نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: آهنگ مقاومت هر روز تندتر، حماسی‌تر و مقتدرانه‌تر پیش خواهد رفت تا به آرمان‌های بلند امام خمینی(ره) نائل شویم؛ همان راهی که سردار سلیمانی‌ها برای ما هموار کردند و چراغ این راه شدند.

آهنگ مقاومت هر روز تندتر و مقتدرانه‌تر پیش خواهد رفت

به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین؛ آیت‌الله عبدالکریم عابدینی امروز(سه شنبه) در مراسم تکریم و معارفه فرماندهی تیپ 82 صاحب الامر(عج) قزوین که با حضور سردار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران برگزار شد، اظهار کرد: زمانی که امام خمینی(ره) در سال 1342 عزم خود را جزم کرد تا در مقابل توهین‌های کفر در مقابل اسلام بایستند، یاران کمی داشت اما امام راحل کارش را با قدرت پیش برد.

وی تصریح کرد: جغرافیای کار امام خمینی(ره) در آن زمان فقط مدرسه فیضیه بود که آن را نیز پس از قیام، از ایشان گرفتند اما در همین شرایط سخت نیز با قدرت خطاب به شاه فرمود که ای شاه من تو را نصیحت می‌کنم و در مرحله دیگر گفت من تو را از این مملکت بیرون می‌کنم.

امام جمعه قزوین بیان کرد: در 14 خرداد 1354 طلبه‌ها برای زنده نگهداشتن مسیر مقدس امام خمینی(ره) که شاه تلاش می‌کرد با تبعید و حذف نام ایشان، به فراموشی سپرده شود، در فیضیه جمع شدند و در حمایت از امام راحل شعار سر دادند.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین افزود: عصر 17 خرداد 1354 عمال رژیم وارد فیضیه شدند و طلبه‌ها را با ضرب و شتم دستگیر کرده و راهی زندان کردند و تلاش کردند تا صدای قیام امام خمینی(ره) را با دستگیری یارانشان خاموش کنند.

وی عنوان کرد: آن زمان با حمایت یک دانش‌آموز، طلبه‌ها در مسیر خوف و خطری که قرار داشتند، روحیه می‌گرفتند و این موضوع نشان می‌دهد خفقان تا حدی بود که کمتر کسی جرأت حمایت از نهضت امام را داشت اما به برکت عنایت‌های الهی انقلاب امام خمینی(ره) پیروز شد و امروز مرزهای انقلاب اسلامی در تمام کشورهای اسلامی توسعه یافته است.

عابدینی تأکید کرد: خدای متعال فرموده آنهایی که در مسیر عهدهایی که با خدای متعال بسته بودند، ایستادند جایزه‌های بزرگ دریافت می‌کنند و فرشتگان بر آنها نازل شده و آنها را از هرگونه ترس و نگرانی بر حذر می‌دارند و اینکه رزمندگان اسلام در مسیر دفاع از اسلام آرامش داشتند و ترسی به دل راه ندادند، بخاطر نزول فرشتگان بود.

امام جمعه قزوین بیان کرد: آهنگ مقاومت هر روز تندتر، حماسی‌تر و مقتدرانه‌تر پیش خواهد رفت تا به آرمان‌های بلند امام خمینی(ره) نائل شویم؛ همان راهی که سردار سلیمانی‌ها برای ما هموار کردند و چراغ این راه شدند.

گفتنی است؛ در این مراسم سرهنگ مهرداد افروزی به عنوان فرمانده جدید تیپ ۸۲ صاحب الامر(عج) استان قزوین معرفی و از خدمات سردار هاشم آذربایجانی تجلیل شد.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان