۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین قزوین در مسیر مبارزه برای پیروزی انقلاب استانی پرافتخار است
کد خبر: ۳۴۲۶۳۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۳/۱۳ ساعت: ۱۱:۵۵ ↗ لینک کوتاه

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان:

قزوین در مسیر مبارزه برای پیروزی انقلاب استانی پرافتخار است

فرمانده سپاه صاحب الأمر(عج) استان قزوین گفت: قزوین در راه مبارزه برای پیروزی انقلاب استانی پرافتخار بوده و شهدای بسیاری را در این راه تقدیم کرده است.

قزوین در مسیر مبارزه برای پیروزی انقلاب استانی پرافتخار است

به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین؛ سردار محمد شاهرخی در مراسم تودیع و معارفه‌ی فرمانده‌ی تیپ 82 که ظهر امروز(سه‌شنبه) در سالن اجتماعات تیپ صاحب الأمر(عج) برگزار شد؛ اظهار کرد: شهدا خالصانه گرانبهاترین دارایی خود که زندگی آن‌ها بود را در راه دفاع از اسلام، پیروزی و استمرار انقلاب اسلامی تقدیم کردند.

وی ادامه داد: قزوین در راه مبارزه برای پیروزی انقلاب، استانی پرافتخار است و شهدای بسیاری را در این راه تقدیم کرده، پس از پیروزی انقلاب نیز هر صحنه‌ای نیاز به حضور مردم داشته اکثریت مردم حاضر شده و نقش آفرینی کرده‌اند؛ به طوری که در استان بیش از سه هزار شهید و چندین هزار جانباز و آزاده وجود دارد.

فرمانده سپاه صاحب الأمر(عج) قزوین ابراز کرد: این راه همچنان در استان ادامه داشته و لطف خدا همواره شامل حال این مردم بوده است، آیت الله باریک بین، آیت الله شالی و شهید رجایی، ابوترابی، لشکری، بابایی، حسن‌پور و افرادی همچون سردار عراقی نیز از افتخار آفرینان استان در راه انقلاب هستند.

تیپ ۸۲ سپاه قزوین در دفاع مقدس نقش آفرین بود
وی سپس با اشاره به نقش و جایگاه تیپ 82 سپاه صاحب الأمر(عج) قزوین گفت: تیپ 82 در دفاع مقدس نقش آفرین بوده و اکنون نیز در زمینه‌هایی که انقلاب نیاز دارد فعالیت می‌کند؛ هنگامی که امنیت مردم در کوی و برزن مورد تهدید قرار می‌گیرد پاسداران ما در این راه نیز مقتدرانه حضور دارند.

این مقام مسئول عنوان کرد: رزمندگان این تیپ در سوریه برای دفاع از حرم و در مناطق مرزی نیز افتخار آفرینی کردند و این سابقه‌ی خوب و مبارک ناشی از ایثار تمام این رزمندگان است، سردار آذربایجانی به‌عنوان فرمانده برخلاف ظاهر و سن و سال درواقع جوانی سرشار از تجربه، نشاط، جنبش، تحرک، خلاقیت و تعصب نسبت به انقلاب اسلامی و ماموریت‌ها است.

وی ادامه داد: هیچ صحنه‌ای نیست که تیپ در آن فعالیت داشته و سردار آذربایجانی پرچمدار آن نباشد؛ درواقع درکنار مجاهدت پاسداران هدایت و فرماندهی نیز دارای نقش مهمی در پیروزی‌ها است.

شاهرخی در پایان گفت: در آستانه رحلت امام خمینی(ره) قرار داریم و خداوند را باتمام وجود سپاسگزاریم که به ما توفیق داد از میان هزاران نفر ما به‌عنوان پاسدار از انقلاب اسلامی به‌عنوان نعمت الهی پاسداری کنیم‌، همچنین از خدای منان برای رهبر معظم انقلاب آرزوی سلامتی داریم و امیدواریم در آینده‌ای نه چندان دور این پرچم به دست ایشان به امام زمان(عج) سپرده شود.
انتهای پیام/۶۰۰۶

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان