۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین کشف ۳۰ هزار ليتر سوخت قاچاق و دستگيري باند سارقان موتورسيکلت در قزوین
کد خبر: ۳۴۲۶۱۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۳/۱۲ ساعت: ۱۵:۳۲ ↗ لینک کوتاه

گزیده‌ای از مهمترین اخبار حوادث در استان؛

کشف ۳۰ هزار ليتر سوخت قاچاق و دستگيري باند سارقان موتورسيکلت در قزوین

فرمانده انتظامی استان قزوین از کشف ۳۰ هزار ليتر سوخت قاچاق در بازرسی از یک دستگاه تریلی در بوئین زهرا خبر داد.

کشف ۳۰ هزار ليتر سوخت قاچاق و دستگيري باند سارقان موتورسيکلت در قزوین

به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ گزیده‌ای از مهمترین اخبار حوادث در استان قزوین طی روزهای اخیر را در این خبر می‌خوانید:

تریلی حامل سوخت قاچاق به مقصد نرسید

فرمانده انتظامی استان قزوین از کشف 30 هزار ليتر سوخت قاچاق در بازرسی از یک دستگاه تریلی در بوئین زهرا خبر داد.

سردار مهدی حاجیان در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: در راستای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز و با هدف جلوگیری از هدر رفت سرمایه ملی مأموران یگان امداد شهرستان "بوئین زهرا " هنگام گشت زنی در محور "بوئین زهرا-اشتهارد" به یک دستگاه تریلی در حال تردد مشکوک شدند.

وی افزود: مأموران پس از متوقف کردن خودرو در بازرسی از آن 30 هزار لیتر گازوئیل قاچاق و خارج از شبکه قانونی توزیع کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان قزوین بیان کرد: با انتقال کامیون به مقر انتظامي و تشکیل پرونده، سوخت کشف شده تحویل شرکت نفت و متهم برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

حاجیان با تاکيد بر عزم پليس در برخورد با قاچاق سوخت و فرآورده‌هاي نفتي از مردم خواست در صورت اطلاع از فعاليت قاچاقچيان سوخت، مراتب را از طريق تلفن 110 به پليس اطلاع دهند.

دستگيري باند سارقان موتورسيکلت سنگین در قزوین

رئیس پلیس آگاهی استان قزوین ازدستگيري 3 سارق با اعتراف به 4 فقره سرقت موتورسيکلت سنگین در قزوین خبر داد.

سرهنگ آرش مرادي در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: در پي وقوع چند فقره سرقت موتور سيکلت در سطح شهر قزوین و شكايت مال‌باختگان، بررسي و رسيدگي موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وي افزود: با تحقيقات نامحسوس پليس و بررسي علمي ادله و سرنخ‌هاي به جا مانده از سارقان در صحنه‌هاي سرقت، سرانجام هويت يکي از متهمان که از سارقان حرفه‌اي بوده براي ماموران محرز شد.

مرادي افزود: ماموران طي هماهنگي با مقام قضايي و در يک عمليات غافلگيرانه متهم را درحالي که قصدفروش یکی از موتورها را داشت دستگير کردند.

اين مقام انتظامي عنوان کرد: متهم در بازجوئي‌هاي به عمل آمده به 4 فقره سرقت انواع موتورسيکلت crm با همدستي 2 نفر ديگر در قزوین اعتراف كرد.

وی با اشاره به دستگيري همدستان متهم افزود: 3 متهم دستگيرشده پس از تشکيل پرونده و ارسال به دادسرا با حکم قضايي روانه زندان شدند.

مرادي بيان کرد: عدم توجه به توصيه‌هاي پليس و كوتاهي در استفاده از وسايل حفاظتي براي نگهداري از موتورسيکلت از عواملي است كه زمينه ساز بروز سرقت مي‌شود، كه لازم است شهروندان برای پيشگيري از سرقت توصيه‌هاي پليس را مورد توجه قرار دهند.

عدم توجه به جلو حادثه آفرید

سرپرست پليس راه استان قزوین از واژگونی یکدستگاه خودروی رنو ساندرو در محور "قزوین -رشت" و مرگ راننده در این سانحه خبر داد.

سرهنگ قدرت حسنی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: در پي اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبني بر يک مورد واژگونی خودروی رنو ساندرو، بلافاصله عوامل پلیس راه و ماموران انتظامی شهرستان قزوین برای بررسي موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: با حضور ماموران در محل مشخص شد یک دستگاه خودروی رنو ساندرو بر اثر برخورد با گاردریل از جاده منحرف و واژگون شده است.

حسنی تصریح کرد: در این سانحه متاسفانه راننده خودرو به علت شدت جراحات، جان خود را از دست داد.

وی بیان کرد: کارشناسان پليس راه، علت اين حادثه را عدم توجه به جلو از سوی راننده خودروی رنو ساندرو اعلام کردند.

سرپرست پليس راه استان قزوين، داشتن تمرکز لازم در هنگام رانندگی را از اصول مهم در پیشگیری از حوادث جاده‌ای عنوان کرد و افزود: هرچه در این زمینه رانندگان بر دقت و مهارت کافی خود بیفزایند و آن را اجرایی سازند به مراتب بازتاب آن را در کاهش تصادف خواهیم دید.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان