۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین آموزش‌وپرورش تنها مرجع صدور مجوز فعالیت مراکز پیش‌دبستانی است
کد خبر: ۳۴۲۶۰۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۳/۱۲ ساعت: ۸:۱۵ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین:

آموزش‌وپرورش تنها مرجع صدور مجوز فعالیت مراکز پیش‌دبستانی است

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: مراکز پیش‌دبستانی زیرمجموعه سایر دستگاه‌های دولتی استان نسبت به اخذ مجوزهای لازم اقدام کنند چراکه آموزش وپرورش تنها مرجع صدور مجوز فعالیت مراکز پیش‌دبستانی است.

آموزش‌وپرورش تنها مرجع صدور مجوز فعالیت مراکز پیش‌دبستانی است
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ حسنعلی اصغری در جلسه شورای نظارت بر مدارس و مراکز غیردولتی استان که در سالن جلسات آموزش و پرورش قزوین برگزار شد؛ با تاکید بر اهمیت دوره پیش‌دبستانی به عنوان یک دوره سرنوشت‌ساز در زندگی دانش‌آموزان اظهار کرد: پیش دبستانی دوره مهمی است که در این دوره آموزش مهارت‌های لازم برای ورود به پایه اول ارائه می‌شود و نیز باید مسائل مربوط به این دوره ناظر بر یک نگاه علمی و تربیتی برنامه‌ریزی شود.
 
وی توانمند سازی مربیان پیش‌دبستانی را بسیار مهم دانسته و گفت: در خصوص آموزش‌های مربیان پیش‌دبستانی با دانشگاه فرهنگیان تمهیداتی در جهت یادگیری روش‌های نوین آموزشی دیده شده که این دوره‌ها را بصورت رایگان برای مربیان برگزار خواهیم کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین، رعایت دقیق بخشنامه‌ها و دستور‌العمل‌های قانونی را توسط موسسین مهم عنوان کرد و افزود: عملکرد موسسین مراکز پیش دبستانی مورد نظارت و ارزیابی دقیق قرار خواهند گرفت و این ارزیابی در جهت کیفیت بخشی شاخص‌ها خواهد بود.

وی تنها مرجع صادر کننده مجوز فعالیت مراکز پیش دبستانی را آموزش و پرورش معرفی کرد و گفت: مراکز پیش دبستانی زیرمجموعه سایر دستگاه‌های دولتی استان نسبت به اخذ مجوزهای لازم از آموزش و پرورش اقدام کنند چراکه آموزش وپرورش تنها مرجع صدور مجوز فعالیت مراکز پیش دبستانی است.

انتهای پیام/7003

 

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان