۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین ایمان، تقوا و تسلیم عوامل موفقیت انسان در کارهای جمعی است
کد خبر: ۳۴۲۵۸۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۳/۱۱ ساعت: ۱۱:۱۲ ↗ لینک کوتاه

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین:

ایمان، تقوا و تسلیم عوامل موفقیت انسان در کارهای جمعی است

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین در دیدار حجت‌الاسلام‌ محمد قمی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور گفت: ایمان، تقوا و تسلیم عوامل موفقیت انسان در کارهای جمعی است.

ایمان، تقوا و تسلیم عوامل موفقیت انسان در کارهای جمعی است

به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین؛ آیت‌الله عبدالکریم عابدینی در دیدار حجت‌الاسلام‌ محمد قمی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور اظهار کرد: در جامعه ایمانی ورود و موفقیت در کارهای جمعی نیازمند ایمان، تقوا و تسلیم است و این دستورالعمل قرآنی در کنار ارتباط جدی با خداوند انسان را سربلند کرده و به موفقیت می‌رساند.

وی تصریح کرد: هر کاری خدایی شود، ماندگاری و اثرگذاری پیدا می‌کند و هر کاری وصل به انسان شود و منیت‌ها به میان بیاید، ماندگاری و اثرگذاری پیدا نمی‌کند و حوزه تبلیغات اسلامی از جمله حوزه‌هایی است که بسیار نیازمند این معناست. 

 

حجت‌الاسلام‌ محمد قمی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور نیز در ابتدای این دیدار بیان کرد: از نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین به خاطر حمایت‌هایی که از نهادهای انقلابی و فرهنگی و ایجاد اتفاق و اتحاد بین نیروهای انقلابی ایجاد کرده‌اند، قدردانی می‌کنیم.

وی تصریح کرد: کار خود را در حوزه تبلیغات اسلامی بسیار جدی گرفته‌ایم و وظیفه طلبگی و شرعی خود می‌دانیم که خدمت صادقانه به مردم داشته باشیم و این مهم را حق مردم مؤمن ولایت‌مدار ایران اسلامی می‌دانیم.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی بیان کرد: امروز زمان آن نیست که زمان سپری شود، بدون آنکه منشأ اثر باشیم و باید تلاش کنیم تا نسل جدید را به درستی رهبری و هدایت نماییم و تبلیغات اسلامی بازوان محکمی در کنار عالمان دین برای تحقق این معناست.

 

حجت‌الاسلام‌ قمی عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی رسالت سنگینی را بر عهده تبلیغات اسلامی گذاشته‌اند و ان‌شاءالله با حمایت‌های نمایندگان رهبر معظم انقلاب اسلامی در استان‌ها بتوانیم این رسالت‌ها را در هر استان به خوبی پیش ببریم.

گفتنی است حجت‌الاسلام‌ قمی جهت تکریم و معارفه مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی به قزوین سفر کرده است.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان