۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین رفع تصرف ۳۸ هکتار از اراضی ملی/ جوسازی‌های متخلفان در تاکستان مانع اجرای قانون نخواهد شد
کد خبر: ۳۴۲۵۸۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۳/۱۱ ساعت: ۱۰:۰ ↗ لینک کوتاه

دادستان تاکستان خبر داد

رفع تصرف ۳۸ هکتار از اراضی ملی/ جوسازی‌های متخلفان در تاکستان مانع اجرای قانون نخواهد شد

دادستان عمومی و انقلاب تاکستان گفت: دستگاه قضایی جهت احقاق حقوق عامه تحت تاثیر جوسازی‌های برخی سودجویان قرار نگرفته و قانون را مقتدرانه اجرا خواهد کرد.

رفع تصرف ۳۸ هکتار از اراضی ملی/ جوسازی‌های متخلفان در تاکستان مانع اجرای قانون نخواهد شد

حسین رجبی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: سال جاری ۳۸ هکتار اراضی ملی که توسط ۱۰ نفر از ساکنین شهرهای خرمدشت و ضیاآباد تصرف شده و مورد کشت صیفی‌جات قرار گرفته و به مرحله باردهی نرسیده بود، رفع تصرف شد.

وی افزود: این افراد علاوه بر تصرف این اراضی به صورت غیرمجاز از رودخانه خررود واقع در منطقه بهره‌برداری و اقدام به آبیاری زمین‌های کشت شده می‌کردند.

این مقام قضایی تصریح کرد: سال گذشته با وجود تصرف ۱۳۸ هکتار از اراضی منطقه فوق الذکر، به لحاظ اینکه زراعت صورت گرفته در مرحله برداشت محصول قرار داشت در اجرای قانون حفاظت و بهره‌برداری از جنگل‌ها و مراتع در خصوص متصرفین، اغماض صورت گرفت و امکان برداشت محصول برای آنها فراهم شد، که متاسفانه این رافت دستگاه قضایی استان سبب شد تا در سال جاری شاهد دست‌اندازی مجدد سودجویان به این اراضی باشیم.

رجبی با بیان اینکه این قبیل تصرفات از منابع طبیعی که متعلق به عامه بوده و توسط عده‌ای خاص مورد بهره‌برداری قرار گرفته است؛ گفت: وقوع جرائم مشهود در حوزه حقوق عامه طی سال‌های اخیر سبب نارضایتی عمیق ساکنین منطقه شده بود و ورود بدون اغماض دستگاه قضا طی روزهای اخیر مراتب خشنودی شهروندان خرمدشت و ضیاآباد را به همراه داشت.

وی در پایان بیان کرد: دستگاه قضایی جهت احقاق حقوق عامه تحت تاثیر جوسازی‌های برخی سودجویان قرار نگرفته و قانون را مقتدرانه اجرا خواهد کرد.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان