۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین غرق شدن جوانی در دریاچه" آلوبن" و دستگیری سارق گاردریل در آوج
کد خبر: ۳۴۲۵۳۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۳/۸ ساعت: ۱۳:۴۴ ↗ لینک کوتاه

گزیده‌ای از مهمترین اخبار حوادث در استان قزوین؛

غرق شدن جوانی در دریاچه" آلوبن" و دستگیری سارق گاردریل در آوج

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین از غرق شدن جوانی در دریاچه" آلوبن" در منطقه الموت شرقی خبر داد.

غرق شدن جوانی در دریاچه" آلوبن" و دستگیری سارق گاردریل در آوج

به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ گزیده‌ای از مهمترین اخبار حوادث در استان قزوین طی روزهای اخیر را در این خبر می‌خوانید:

دریاچه آلوبن در قزوین یک قربانی گرفت

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین از غرق شدن جوانی در دریاچه" آلوبن" در منطقه الموت شرقی خبر داد.

سرهنگ بیژن خدایی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: در پی کسب گزارش مردمی مبني بر غرق شدگي در منطقه "الموت شرقی" به مركز فوريت‌هاي پليسي 110، بلافاصله ماموران انتظامی به همراه عوامل امدادي در محل حاضر شدند.

وي افزود: در بررسي‌هاي اوليه ماموران کلانتري مشخص شد 3 جوان که برای تفریح و شنا به دریاچه آلوبن رفته بودند یک نفر از آنان با توجه به عمق دریاچه و خستگی بدنی غرق و به ته دریاچه فرو می رود.

خدایی اضافه کرد: با توجه به عدم دسترسی به غریق نجات به دلیل بعد مسافت توفیقی در کشف فرد غرق شده حاصل نمی‌شود و روز بعد حادثه با تلاش عوامل هلال احمر عملیات جستجو آغاز و جسد فرد غرق شده از آب بيرون آورده شد.

فرمانده انتظامي شهرستان قزوین بیان کرد: با دستور مقام قضايي در اين خصوص پرونده تشكيل و موضوع در حال بررسی است.

سارق گاردریل در دام پلیس آوج

فرمانده انتظامی آوج از از دستگیری سارق گاردریل در حین سرقت در یکی از محورهای مواصلاتی این شهرستان خبر داد.

سرهنگ شهرام منصوری در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت گاردریل در جاده‌های برون شهری حوزه استحفاضی شهرستان آوج، بررسی موضوع در دستور کار ماموران انتظامی اين شهرستان قرار گرفت.

منصوری افزود: ماموران با انجام چندین شبانه روز اقدامات فنی و پلیسی، موفق به دستگیری سارق در حین سرقت گاردریل در یکی از محورهای اصلی شهرستان شدند.

وي تصريح کرد: متهم در بازجویی‌های فنی پلیس به 6 فقره سرقت به تعداد 62 عدد گاردریل اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان آوج با اشاره به اینکه متهم با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شد از شهروندان خواست هرگونه موارد مشکوک را از طریق فوریت‌های پلیس 110 در اسرع وقت به پلیس اطلاع دهند و در تحقق بخشیدن به امنیت اجتماعی با پلیس سهیم و همگام باشند.

سقوط پراید به دره، یک کشته و یک مصدوم برجای گذاشت

سرپرست پلیس راه استان قزوین از سقوط یک دستگاه خودروی سواری پراید به دره و کشته و مجروح شدن 2 نفر در محور "آوج به رزن" خبر داد.

سرهنگ قدرت حسنی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110، مبنی بر وقوع یک سانحه رانندگی در محور " آوج به رزن" بلافاصله عوامل انتظامی و پلیس راه به محل اعزام شدند.

وی افزود: در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد، یک دستگاه خودرو پراید به دره‌ای به عمق 50 متر سقوط که بر اثر این حادثه متاسفانه راننده خودرو به علت شدت صدمات وارده در محل فوت و سرنشین آن مجروح که توسط عوامل امدادی به مرکز درمانی منتقل شد.

حسنی در پایان با اهمیت خواندن رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی در پیشگیری از حوادث، علت وقوع حادثه از سوی كارشناسان پليس راه را، بی احتیاطی از جانب راننده خودروی پراید، به علت عدم توجه به جلو اعلام کرد.

انتهای پیام/7003

 

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان