۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین توزیع ۹ هزار بسته معیشتی/ تسهیلات مالی به اقشار آسیب‌پذیر آبیکی اعطا شد
کد خبر: ۳۴۲۵۲۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۳/۸ ساعت: ۸:۱۴ ↗ لینک کوتاه

فرمانده سپاه شهرستان آبیک اعلام کرد

توزیع ۹ هزار بسته معیشتی/ تسهیلات مالی به اقشار آسیب‌پذیر آبیکی اعطا شد

فرمانده سپاه آبیک گفت: بالغ بر ۱۰۰ میلیون تومان در قالب وام‌های قرض الحسنه و همچنین ۱۰۰ میلیون تومان دیگر در بخش کمک‌های بلاعوض به اقشار آسیب پذیر پرداخت شد.

توزیع ۹ هزار بسته معیشتی/ تسهیلات مالی به اقشار آسیب‌پذیر آبیکی اعطا شد

سرهنگ مسلم لطفی زاده در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ با اشاره به اجرای مرحله سوم رزمایش کمک مومنانه در شهرستان آبیک اظهار کرد: در سه مرحله رزمایش بالغ بر 9 هزار بسته غذایی به ارزش ریالی دو میلیارد تومان فراهم و عزت‌مندانه تقدیم مردم عزیز شهرستان شد.

وی ادامه داد: همچنین در 11 آشپزخانه ایجاد شده نیز با بهره‌گیری از کمک‌های مردمی بالغ بر 50 هزار وعده غذایی مهیا شد.

فرمانده سپاه شهرستان آبیک بیان کرد: اعطای وام یکی دیگر از فعالیت‌ها برای اقشار آسیب پذیری بود که به‌واسطه گسترش ویروس منحوس کرونا متضرر شده و با آسیب‌هایی جدی مواجه شدند.

وی ابراز کرد: بالغ بر 100 میلیون تومان در قالب وام‌های قرض الحسنه و همچنین 100 میلیون تومان دیگر در بخش کمک‌های بلاعوض به اقشار آسیب پذیر پرداخت شد.

این مقام مسئول افزود: ما شاهد فعالیت پرشور مردم و مسئولین در راستای ارائه خدمتی عالی همراه با طعم شیرین بودیم؛ درواقع مردم در پی فرمایش رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه باید در این ایام به‌گونه‌ای عمل کنیم که طعم پرحلاوت آن برای تمام اقشار حس شود، در صحنه حضور پیدا کردند.

وی عنوان کرد: امروز می‌توانیم ادعا کنیم که در شهرستان آبیک فرمایش رهبر معظم انقلاب عملی شده و به واقعیت پیوسته است و امیدواریم این اقدام شروعی برای برنامه‌های بعدی در عرصه‌های مختلف انقلاب اسلامی باشد.

وی در پایان ضمن تشکر از خیرین گفت: فعالیت خیرین، معتمدین‌، مسئولین، ائمه جماعات، فرماندار و آحاد مردمی که گاها خود نیز توان مالی مناسبی نداشتند و همچنین افرادی که در واحدهای صنعتی با نقش آفرینی به تحقق کمک مؤمنانه کمک کردند شایسته تشکر است.
انتهای پیام/۶۰۰۶

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان