۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین جوانان در اجرای کمک مؤمنانه نقش بزرگی را ایفا کردند
کد خبر: ۳۴۲۵۱۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۳/۷ ساعت: ۱۸:۴۱ ↗ لینک کوتاه

فرمانده سپاه بوئین زهرا:

جوانان در اجرای کمک مؤمنانه نقش بزرگی را ایفا کردند

فرمانده سپاه بوئین زهرا گفت: جوانان پشتوانه عظیم نظام و انقلاب هستند و امروز شاهد این هستیم که این قشر خودجوش وارد میدان عمل شده و از ظرفیت خیرین و افراد متدین در راستای کمک مؤمنانه بهره می‌برند و در رفع مشکلات مردم قدم برمی‌دارند.

جوانان در اجرای کمک مؤمنانه نقش بزرگی را ایفا کردند

غلامرضا مهرعلیا در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ درباره نقش جوانان در جامعه و فرهنگ اسلامی و رزمایش کمک مؤمنانه اظهار کرد: تا زمانی که عشق به انقلاب و نظام، ارزش‌ها و شهدا در جوانان تبلور و تجلی دارد، دشمنان خطر را حس می‌کنند، ما باید همواره به این فکر باشیم که روز به روز باور قلبی جوانان تقویت شود.

وی ادامه داد: برگزاری جلسات متعدد رهبر معظم انقلاب با جوانان بر مبنای این پیش فرض اصلی و واقعی است که آینده کشور به دست جوانان رقم می‌خورد و تا زمانی که این قشر ایمان و‌ اعتقاد و باور دینی و قلبی دارند و در برابر مسائل باهوش و درایت برخورد می‌کنند، تبلیغات سوء و خانه برانداز دشمنان که به دنبال انحراف فکری در آنان هستند تاثیرگذار نخواهد بود و جوانان همواره به‌عنوان پشتوانه عظیمی برای نظام و انقلاب به شمار می‌آیند.

فرمانده سپاه بوئین زهرا ابراز کرد: در عرصه‌های مختلف شاهد حضور فعال قشر جوان هستیم که نقش‌آفرینی در دفاع مقدس و ایستادگی مقابل دشمنان در گذشته و توجه به موضوعات اجتماعی از جمله کرونا و کمک مومنانه در زمان کنونی از جمله آن‌ها است.

وی افزود: امروز شاهد این هستیم که جوانان خودجوش وارد میدان عمل شده و از ظرفیت خیرین و افراد متدین در راستای کمک مؤمنانه بهره می‌برند و در رفع مشکلات مردم قدم برمی‌دارند.

این مقام مسئول تاکید کرد: تا زمانی که تفکر و روحیه دینی و انقلابی در کشور حاکم باشد دشمنان باید این خیال باطل که می‌توانند در برابر نظام مقدس جمهوری اسلامی بایستند را به گور ببرند، اکنون نیز مرحله سوم رزمایش کمک مؤمنانه با رمز یا صاحب الزمان(عج) شروع می‌شود.

انتهای پیام/۶۰۰۶

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان