۰۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۲۸ سه شنبه

صبح قزوین کشف ۲۱۵ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیسی 
کد خبر: ۳۴۲۵۱۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۳/۷ ساعت: ۱۲:۳۲ ↗ لینک کوتاه

فرمانده انتظامی استان قزوین خبر داد

کشف ۲۱۵ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیسی 

فرمانده انتظامی استان قزوین از دستگيري ۴ سوداگر مرگ در عملیات مشترک با پلیس شرق استان تهران و کشف ۲۱۵ کیلوگرم تریاک خبر داد.

کشف ۲۱۵ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیسی 

سردار مهدی حاجیان در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ از کشف 215 کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیسی خبر داد و اظهار کرد: در پي اقدامات اطلاعاتي پليس مبارزه با موادمخدر استان قزوین بر روي عوامل حمل و نقل موادمخدر مشخص شد، افرادی قصد انتقال مقادیر زیادی موادمخدر به وسیله دو دستگاه کامیون از جنوب کشور به پایتخت را دارند.

وی بیان کرد: بلافاصله موضوع پس از تکمیل اقدامات اطلاعاتی به پليس مبارزه با موادمخدر شرق استان تهران اطلاع داده شد و ماموران این استان به صورت نامحسوس اقدام به رصد و پايش خودروهاي عبوري کردند.

فرمانده انتظامی استان در ادامه تصریح کرد: با اقدامات پلیسی و تبادل اطلاعات دو استان، دو دستگاه خودروی کامیون حامل بار ضایعاتی با مراقبت‌های نامحسوس و کنترل محورهای ورودی توسط عوامل مبارزه با موادمخدر فرماندهی انتظامی شرق تهران شناسایی و در محل دپوی ضایعات خودروها توقیف شدند.

این مقام انتظامی افزود: در بازرسي از خودروها 165 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک که در زیر بار ضایعات آهن جاساز شده بود، کشف و چهار متهم نیز در این راستا دستگیر شدند.

حاجیان اضافه کرد: همچنین در بازرسی ماموران از انبار دپوی ضایعات نیز 50 کیلوگرم و در مجموع 215 کیلو تریاک در این عملیات پلیسی کشف و متهمان پس از تشکیل پرونده به همراه مواد مکشوفه تحویل مراجع قضائی شد.

فرمانده انتظامی استان قزوین در پايان گفت: مبارزه با معضل جهانی موادمخدر، یک راهبرد هدفمند و اصولی در ارتقای امنیت اجتماعی به شمار می‌رود، از این رو در این مسیر به هر اندازه تلاش و مجاهدت لازم صورت گیرد به مراتب فرآیند و بازخورد آن در محیط جامعه و به ویژه خانواده بازتاب بسیار اثربخشی را به دنبال خواهد داشت و زمینه امنیت پایدار را ایجاد خواهد کرد.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان