۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین هجمه به پلیس خلاف ادعای حقوق بشری امریکاست/ اقتدار و پیشرفت نیروی انتظامی کشورمان عامل تحریم آن است
کد خبر: ۳۴۲۴۹۰ نویسنده: حسین فرزانه سیاهکل تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۳/۷ ساعت: ۸:۲۶ ↗ لینک کوتاه

عضو تیم ملی والیبال نشسته:

هجمه به پلیس خلاف ادعای حقوق بشری امریکاست/ اقتدار و پیشرفت نیروی انتظامی کشورمان عامل تحریم آن است

عضو تیم ملی والیبال نشسته گفت: نیروی انتظامی به دلیل توفیقات و دستاوردهایی که دارد مورد تهاجم کشورهای زورگو قرار گرفته و تحریم شده‌ است.

هجمه به پلیس خلاف ادعای حقوق بشری امریکاست/ اقتدار و پیشرفت نیروی انتظامی کشورمان عامل تحریم آن است

حسین فرزانه سیاهکل در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی صبح قزوین؛ با اشاره به نقش نیروی انتظامی در حفظ امنیت کشور اظهار کرد: نیروی انتظامی حافظ جان، مال و ناموس کشور است و اگر کسی تعرضی به کشور داشته باشد این ارگان برای برقراری آرامش به کشور پیشقدم است.

وی ادامه داد: نیروی انتظامی به دلیل توفیقات و دستاوردهایی که داراست مورد تهاجم کشورهای زورگو قرار گرفته و تحریم شده‌ است.

این ورزشکار قزوینی بیان کرد: در واقع این رخداد را باید به گونه‌ای خوشایند دانسته و به فال نیک گرفت؛ زیرا اگر پیشرفتی وجود نداشت هیچ گاه مورد تحریم واقع نمی‌شدیم.

عضو تیم ملی والیبال نشسته گفت: طبق قانون، برقراری نظم و امنیت و ثبات در کشور به عهده نیروی انتظامی است و خدا را شاکریم که چنین نیرویی به کشور خدمت می‌کند.

وی عنوان کرد: از زمانی که گفتمان پلیس با مردم راه‌اندازی شد، ذهنیت‌هایی که پیش از آن درباره این ارگان وجود داشت بهبود یافت و مردم به این ارگان نزدیک شده و نسبت به آن شناخت بیشتری پیدا کردند.

این ورزشکار قزوینی بیان کرد: باید توجه داشت که پلیس دارای مجموعه‌ای از قوانین و مجازات‌هاست که وجود آن‌ها در هر کشوری الزامی است و باید رعایت شود؛ زیرا مجازات حق مجرم است و پلیس کشور متولی اجرای آن است و اگر این اقدام عملی نشود هرج و مرج در جامعه شکل می‌گیرد.

تحریم پلیس طبل توخالی امریکا در مواجهه با پیشرفت این نهاد است

این قهرمان فراملی عنوان کرد: در سال‌های اخیر نقش و زمینه‌های فعالیت نیروی انتظامی به دلیل تنش‌های موجود در منطقه بسیار پررنگ‌تر شده، از این رو لازم است قدردان این نیروهای خدوم باشیم.

وی تصریح کرد: باید بدانیم که تحریم نیروی انتظامی از سوی دشمن، افتخاری برای ما محسوب می‌شود؛ زیرا نشان دهنده اقتدار و پیشرفت‌های این نیرو است.

عضو تیم ملی والیبال نشسته با اشاره به تاثیر تحریم بر عملکرد نیروی انتظامی بیان کرد: اکنون تحریم بین جوامع بین‌المللی درحال رنگ باختن است؛ به طوریکه شاهد بودیم علی‌رغم اقدامات صورت گرفته نفت‌کش‌های ما به دریاهای امریکایی رسیدند.

وی بیان کرد: در رابطه با نیروی انتظامی نیز تحریم‌ها بر عملکرد و دستاوردهای پلیس تاثیر چندانی نخواهد داشت.

فرزانه سیاهکل ادامه داد: البته طی چند سال گذشته دشمنان ما اختلالاتی را در زمینه‌های مختلف از جمله اقتصادی در کشور ایجاد کردند؛ اما درهر صورت مردم برای پلیس ارزش قائل هستند.

وی با بیان اینکه تحریم پلیس به‌عنوان نیروی امنیتی کشور توسط امریکا خلاف ادعای حقوق بشری و دموکراسی آنها است؛ ابراز کرد: بر مبنای دموکراسی هر فرد می‌تواند به هر شیوه‌ای که مطلوب می‌داند زندگی کرده و اظهار نظر کند، اما این ادعاها با گفته‌های امریکا در تضاد است.

این ورزشکار قزوینی تاکید کرد: آنها سخنان و اقداماتی که علیه‌شان باشد را از دور خارج می‌کنند و حتی افراد معترض در کشورشان تحت کنترل قرار دارند.

عضو تیم ملی والیبال نشسته بیان کرد: تحریم نیروی انتظامی طبل توخالی‌ای بود که توسط امریکا نواخته شد و فعالیت‌هایی که برای دریافت کالا، اقلام و کمک‌های نیروی انتظامی است ادامه خواهد داشت و مردم نیز با صبر و شکیبایی حمایت خود را از این نهاد نشان می‌دهند.

وی در پایان با تاکید بر توان نیروی داخلی در حل مشکلات و بحران‌ها گفت: ما مسائل کشورمان را خود در داخل حل می‌کنیم و اجازه نخواهیم داد فردی از خارج از کشور برای ما تصمیم گیری و تعیین تکلیف کند.

انتهای پیام/۶۰۰۶

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان