۰۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۲۸ سه شنبه

صبح قزوین تحریم نیروی انتظامی خواری و ذلت دشمنان را نمایان کرد
کد خبر: ۳۴۲۴۸۷ نویسنده: فاطمه محمدبیگی تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۳/۶ ساعت: ۱۳:۵۵ ↗ لینک کوتاه

نماینده مردم قزوین در مجلس:

تحریم نیروی انتظامی خواری و ذلت دشمنان را نمایان کرد

نماینده مردم قزوین در مجلس گفت: تحریم نیروی انتظامی به‌عنوان عامل مهم در تامین امنیت کشور، عملی مستکبرانه است اما دشمنان با این اقدام خواری و ذلت خود را نمایان کردند.

تحریم نیروی انتظامی خواری و ذلت دشمنان را نمایان کرد

فاطمه محمدبیگی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی صبح قزوین؛ درباره جایگاه نیروی انتظامی در جامعه اظهار کرد: در کشور ما ساختار قوای نظامی و انتظامی به گونه‌ای است که هر یک به سهم خود در برقراری نظم و امنیت در بخش‌های مختلف از جمله در مرزها و داخل جامعه نقش دارند.

وی ادامه داد: باتوجه به اینکه مرزبانی نیز به عهده نیروی انتظامی است نقش آن بسیار بااهمیت می‌شود، مبارزه با قاچاق کالا و مواد مخدر نیز از دیگر عرصه‌های فعالیت پلیس است و در همین راستا در دنیا بیشترین تعداد شهدا را دارا هستیم؛ نیروی انتظامی با فعالیت در راه مبارزه و جلوگیری از قاچاق مواد مخدر به نوعی پیش مرگ است و به همین دلیل جامعه بین المللی باید از ایران تقدیر کند.

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس ابراز کرد: در سطح بین‌المللی نیز پلیس ایران در همکاری با اینترپل فعالیت‌های خوبی داشته؛ اما اربابان زور و استکبار جهانی ایفا کردن نقش نیروی انتظامی ایران در سطح جهانی را بر نمی‌تابند.

وی افزود: در پلیس راه نیز شاهد پیشرفته شدن سیستم‌ها و برقراری نظم و امنیت در تردد و آمد و شدها هستیم و همه این توانایی‌ها خاری در چشم دشمن است، اما آحاد مردم از نیروی انتظامی کشور دفاع و حمایت می‌کنند و به هیچ کشوری اجازه نمی‌دهیم به این نهاد اهانت و توهین کند.

این مقام مسئول ضمن ظالمانه دانستن تحریم نیروی انتظامی توسط امریکا گفت: تحریم نیروی انتظامی به‌عنوان عامل مهم در تامین امنیت کشور عملی مستکبرانه است اما دشمنان با این اقدام و تحریم درواقع خواری و ذلت خود را نمایان کردند.

وی ادامه داد: امریکا با پروژه‌های مختلف، اخلال در نظم و امنیت درونی و کاهش امکانات در نتیجه تحریم قصد دارد سطح امنیت در کشور را کاهش دهد اما اکنون ما از امن‌ترین کشورها در سطح جهان هستیم.

محمدبیگی عنوان کرد: باتوجه به اینکه پلیس وظیفه ایجاد امنیت را به عهده دارد، تحریم آن مقابله با امنیت درونی کشورها و حقوق شهروندی و زیرپاگذاشتن حق کرامت انسانی است، این تحریم‌ها درحالی اتفاق افتاده که خود این کشورها درصورت مبارزه با عوامل پلیس، سخت‌ترین برخوردها را خواهند داشت.

مردم قدردان تلاش‌ جان برکفان نیروی انتظامی هستند

وی تاکید کرد: ما در داخل ضمن حفظ آرامش اجازه تعرض دشمن به نهاد پلیس را نمی‌دهیم، همچنین این نقض آشکار حقوق بین الملل و کرامت انسانی باعث تضعیف عوامل این تحریم در صحنه بین المللی خواهد شد و نشانگر استیصال امریکا است که در برخورد با کشورها راهی جز تحریم در زمینه‌های مختلف از جمله نفتی، بازرگانی، کالاهای اساسی و استراتژیک و دارویی به بدترین شکل را ندارد.

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس ادامه داد: ما این خاطرات را فراموش نمی‌کنیم و همچنان که امام خمینی(ره) بیان کرده‌اند که "هر چه فریاد دارید سر امریکا بزنید" با این استکبار جهانی مقابله و مبارزه می‌کنیم.

وی بیان کرد: کشور ما همواره در سختی‌ها و تنگناها محکم‌تر شده و طبق گفته شهید سردار سلیمانی مبنی بر اینکه فرصتی که در تهدیدها وجود دارد در خود فرصت‌ها نیست، نیروی انتظامی در پی این تحریم‌ها با قدرت و غیرت بیشتر به مسیر خود ادامه می‌دهد و مردم نیز از آن دفاع خواهند کرد.

این مقام مسئول افزود: ایجاد پویش در فضاهای مجازی، دیدار و تقدیم شاخه گل به نیروهای پلیس و ارسال پیام تبریک از جمله راه‌های تقدیر از نیروی انتظامی است، ما نیز از طرف نمایندگان مجلس از آن‌ها تقدیر و تشکر می‌کنیم.

وی با بیان رابطه دو جانبه پلیس و مردم در ایران اظهار کرد:رابطه پلیس و مردم در کشور دوستانه بوده و مردم همواره در مشکلات به پلیس پناه می‌برند.

محمدبیگی افزود: نیروی انتظامی در بحران کرونا یکی از مشاغلی بود که 24 ساعته در کنار کادر درمان و ستاد کرونا برای نجات جان انسان‌ها، کنترل عبور و مرور و اجرای فاصله گذاری اجتماعی نقش ایفا می‌کرد و مردم قدردان این نیروهای جان بر کف هستند.

وی در پایان گفت: کرونا ما را نسبت به نعمت سلامتی آگاه کرد، در نتیجه‌ی پروژه دشمن برای سلب امنیت نیز مردم قدر حافظان امنیت و خون‌های ریخته شده شهدای ناجا در راستای حفظ امنیت را دانسته و پروژه دشمن به هدفش نمی‌رسد.

انتهای پیام/6006

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان