۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین ۲۰۰ میلیارد تومان کالای ایرانی به مددجویان اهدا شد/ توزیع ۳۰ هزار جهیزیه در سراسر کشور
کد خبر: ۳۴۲۴۸۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۳/۶ ساعت: ۱۳:۱۴ ↗ لینک کوتاه

مدیرعامل مؤسسه خیریه حضرت رقیه(س):

۲۰۰ میلیارد تومان کالای ایرانی به مددجویان اهدا شد/ توزیع ۳۰ هزار جهیزیه در سراسر کشور

مدیرعامل مؤسسه خیریه حضرت رقیه(س) گفت: تمام کالاهای تهیه شده در خیریه حضرت رقیه(س) با تاکید رهبر معظم انقلاب ایرانی است و در سال گذشته ۲۰۰ میلیارد تومان کالای ایرانی تهیه و به مددجویان اهدا شد.

۲۰۰ میلیارد تومان کالای ایرانی به مددجویان اهدا شد/  توزیع ۳۰ هزار جهیزیه در سراسر کشور

به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ حسین صمدیان در مراسم افتتاح نمایندگی مؤسسه خیریه حضرت رقیه(س) در استان قزوین که امروز(سه شنبه) در حسینیه ثارالله سپاه صاحب الامر(عج)، برگزار شد اظهار کرد: سعی داریم خدمات اجتماعی مؤسسه را با کمک سایر نهادها به طور عادلانه انجام دهیم.

وی ادامه داد: در استان قزوین شاهد فعالیت بسیار خوبی هستیم، بالابردن پرچم انقلاب و نظام یکی از اهداف برگزاری فعالیت‌های ما بویژه در استان‌های مرزی است که با تاکید مقام معظم رهبری خدمات بیشتری در آنجا ارائه می‌شود. 

مدیرعامل مؤسسه خیریه حضرت رقیه(س) ابراز کرد: امنیت پایدار از طریق خدمات اجتماعی برقرار می‌شود، این خدمات از طرف سردار شهید سلیمانی نیز تقدیر شد و کمک به کشورهای همسو با انقلاب اسلامی نیز از جانب ایشان مطرح شد.

این مقام مسئول عنوان کرد: تامین جهیزیه، سبد خوراکی، لوازم التحریر، اعزام سفر اولی‌ها به مشهد مقدس، جشن تکلیف و آماده سازی و تجهیز مدارس از اقدامات این خیریه است، تمام کالاهای تهیه شده در این خیریه با تاکید رهبر معظم انقلاب ایرانی است و در سال گذشته 200 میلیارد تومان کالای ایرانی تهیه شد.

وی ادامه داد: ما با 30 نهاد انقلابی در سطح کشور همکاری داریم، در انتهای این فعالیت‌ها مستضعفان، نیازمندان و یتیمان و در ابتدای آن توجه به تولید و مشغول به کار شدن کارگران قرار دارد.

صمدیان گفت: سعی شده پس از این در نمایشگاه‌ه،ا جهیزیه توسط افراد شناسایی شده و مددجویان قابل انتخاب باشد تا افراد بتوانند خود کالای مورد نظرشان را تهیه کنند.

وی افزود: طی سال گذشته 30 هزار جهیزیه در سراسر کشور توزیع شده و بناست که تنوع خدمات داشته و نهادهای دولتی نیز با ما همکاری داشته باشند، اکنون بسیاری از اقدامات انجام شده با همدلی پیش می‌رود و از ظرفیت خود مددجویان نیز استفاده می‌شود.

کرونا ماهیت فرهنگ ایرانی و اسلامی را برای همگان نمایان کرد

در ادامه حجت الاسلام علی معبودی اظهار کرد: یکی از برکات ویروس کرونا این است که ماهیت دو ساختار و فرهنگ برای همه کاملا آشکار شد، مورد نخست ساختار دموکراسی و فرهنگ لیبرال دموکراسی و مورد دوم که مقابل آن قرار دارد ساختار نظام ولایی و فرهنگ ناب اسلام است.

وی اذعان کرد: باوجود اینکه کرونا مشکلاتی را به همراه داشت اما روح ایثارگر و فداکار ساختار ولایی و نبوی در جریان کرونا مشخص شد، در ساختار لیبرال دموکراسی محرومان، حاشیه نشینان و سالمندان به‌عنوان مزاحم تلقی شده و رها شدند و در نتیجه شاهد کشته‌ها و گورهای دسته جمعی در آن جوامع بودیم.

نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب الأمر(عج) قزوین افزود: در نظام اسلامی افراد کهنسال و محرومان مایه برکت هستند و با این نگاه و به دلیل فراموش نشدن آنان، پیرو فرمایشات رهبری رزمایش و مواسات مؤمنانه در سراسر کشور راه‌اندازی شد، در این مقطع حساسِ زمانی که فوتی‌های کرونا در سایر کشورها دسته جمعی دفن می‌شدند در نظام اسلامی طلاب و روحانیون خطر را به جان خریده و فوتی‌های کرونا را با عزت و احترام غسل، کفن و تدفین کردند.

وی بیان کرد: مؤسسه خیریه حضرت رقیه(س) در استان راه‌اندازی شده و لازم است مسئولان و نهادهای انقلابی برای بارور شدن آن کمک کنند و فعالیت‌های این دست خیریه‌ها جای تقدیر و سپاسگزاری دارد؛ زیرا بسیاری از مشکلات که در پیچ و خم‌های اداری حل نمی‌شود با کمک این خیریه‌ها قابل حل است.

انتهای پیام/۶۰۰۶

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان