۰۳/ذو القعدة/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۲۲ شنبه

صبح قزوین ۱۶ تن چوب قاچاق در تاکستان کشف شد
کد خبر: ۳۴۲۴۸۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۳/۶ ساعت: ۱۲:۸ ↗ لینک کوتاه

رئيس اداره حفاظت محيط زيست شهرستان تاكستان:

۱۶ تن چوب قاچاق در تاکستان کشف شد

رئيس اداره حفاظت محيط زيست شهرستان تاكستان گفت: ماموران یگان حفاظت محيط زيست این شهرستان در محور ضیاء آباد به کوهین موفق به توقيف دو دستگاه كاميون حمل چوب شدند.

۱۶ تن چوب قاچاق در تاکستان کشف شد

احمد زارعي در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: ماموران یگان حفاظت محيط زيست شهرستان تاكستان در حال گشت زنی در محور ضیاء آباد به کوهین متوجه دو دستگاه کامیون شدند که به طرز مشکوکی در حال حمل چوب هستند.

وي تصريح كرد: با مداخله همكاران يگان حفاظت محيط زيست شهرستان تاكستان و بررسی‌های به‌عمل آمده مشخص شد که بیش از ۱۶ تن چوب قاچاق از درختان صنوبر و بید به صورت غیرمجاز قطع شده و برای خروج از استان قزوین به رانندگان تحویل داده شده است.

رئيس اداره حفاظت محيط زيست شهرستان تاكستان ادامه داد: قطع هیچ‌کدام از چوب‌ها مورد تایید اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان نبود و رانندگان به دلیل قاچاق و حمل غیرمجاز چوب دستگیر شدند.

وی اظهار كرد: کامیون‌ها توقیف و تحویل نیروی انتظامی استان شده و پس از صورت‌جلسه و تشکیل پرونده مقدماتی، رانندگان متخلف برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

زارعي در ادامه گفت: مأمورين يگان حفاظت و كاركنان حفاظت محيط زيست شهرستان تاكستان با جديت از هرگونه تخريب محيط زيست جلوگيري مي‌كنند.

وی در پایان از مردم استان خواست تا در صورت مشاهده هرگونه تخريب يا آلودگي محیط زیست، مراتب را سريع به اداره حفاظت محيط زيست شهرستان تاكستان اطلاع دهند.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان