۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین ۶۳ مرکز نیکوکاری در قزوین فعالیت دارند
کد خبر: ۳۴۲۴۸۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۳/۶ ساعت: ۱۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان:

۶۳ مرکز نیکوکاری در قزوین فعالیت دارند

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان قزوین گفت: ۶۳ مرکز نیکوکاری در استان قزوین فعال بوده و در حال خدمت رسانی به نیازمندان است.

۶۳ مرکز نیکوکاری در قزوین فعالیت دارند

به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ فرزاد فرهادی در دیدار مدیرکل کمیته امداد استان قزوین و رئیس هیئت مدیره کانون کارشناسان رسمی دادگستری قزوین اظهار کرد: مرکز نیکوکاری در محلات با محوریت مساجد تشکیل می‌شود و در سایر نقاط نیز با حضور فعالان عرصه‌های مختلف شکل می‌گیرد.

وی ادامه داد: 63 مرکز نیکوکاری در استان قزوین فعال بوده و در حال خدمت رسانی به نیازمندان است که تلاش می‌کنیم توسعه کمی و کیفی این مراکز سرعت یابد تا بتوانیم خدمت به مردم با دست مردم را هرچه بیشتر محقق کنیم.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان قزوین اضافه کرد: استان قزوین افتخار دارد که نخستین مرکز نیکوکاری را در نیروهای مسلح راه‌اندازی کرده است که پرسنل لشکر 16 زرهی در این زمینه پیشگام شده‌اند.

وی عنوان کرد: شکل‌گیری مراکز نیکوکاری در میان فرهنگیان و سایر اقشار نیز از گام‌های جدی است که برداشته شده و شاهد آغاز بکار دو مرکز نیکوکاری در دو ناحیه یک و دو آموزش و پرورش استان هستیم.

فرهادی اعلام کرد: در مرکز نیکوکاری حساب بانکی به نام اعضای آن مرکز افتتاح می‌شود و خود اعضای هیئت مدیره و سایر اعضا کمک‌های مردم را جمع‌آوری کرده و خود نیز برای نیازمندان هزینه می‌کنند و کمیته امداد در این زمینه دخالتی ندارد.

وی تصریح کرد: حضور و فعالیت اقشار مختلف در مراکز نیکوکاری صحنه‌های زیبایی را از انفاق، احسان، همدلی، همکاری و خوب بودن را در مقابل چشمانمان قرار می‌دهد و انگیزه‌ای برای تأسیس مراکز جدید در مناطق جدیدتر را ایجاد می‌کند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان قزوین اضافه کرد: فعالیت موسسه‌های خیریه و مراکز نیکوکاری که به صورت مردمی بوده و مورد استقبال کمیته امداد است و ما به هیچ وجه این مراکز را در مقابل و یا در رقابت با خود نمی‌بینیم.

وی افزود: اساس نگاه و حرکت کمیته امداد خدمت رسانی به نیازمندان است؛ از این رو هر حرکت و تلاشی که این جریان را تقویت کند مورد حمایت کمیته امداد است.

فرهادی یادآور شد: کمیته امداد امام خمینی(ره) آمادگی دارد تا در محله‌های مختلف و حتی در میان گروه‌های صنفی و شغلی مختلف همچون کانون کارشناسان، مرکز نیکوکاری را راه‌اندازی کند.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان