۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین کشف ۱۲ هزار لیتر سوخت قاچاق و دستگیری سوداگر مرگ با ۸ کیلو موادمخدر
کد خبر: ۳۴۲۴۳۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۳/۳ ساعت: ۱۵:۱ ↗ لینک کوتاه

گزیده‌ای از مهمترین اخبار حوادث در استان قزوین؛

کشف ۱۲ هزار لیتر سوخت قاچاق و دستگیری سوداگر مرگ با ۸ کیلو موادمخدر

سرپرست پلیس مبارزه با موادمخدراستان قزوین از کشف ۸ کیلوگرم تریاک و دستگیری یک نفر در این خصوص خبر داد.

کشف ۱۲ هزار لیتر سوخت قاچاق و دستگیری سوداگر مرگ با ۸ کیلو موادمخدر

به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ گزیده‌ای از مهمترین اخبار حوادث در استان قزوین طی روزهای اخیر را در این خبر می‌خوانید:

کشف بیش از 7 هزار نخ سیگار قاچاق در قزوین

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین از کشف 7 هزار و 400 نخ سیگار خارجی قاچاق به ارزش 21 میلیون و 500 هزار ریال در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ بیژن خدائی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: ماموران پاسگاه انتظامی چوبیندر این شهرستان در راستاي اجراي طرح مبارزه با قاچاق كالا و ارز، حین گشت زنی در خیابان امام به یک دستگاه خودرو سمند مشكوك و آن را متوقف كردند.

وی افزود: در بازرسي از خودروی مذكور تعداد 7 هزار و 400 نخ سیگار خارجی قاچاق كشف شد.

وی با اشاره به آثار منفی قاچاق کالا بر اقتصاد کشور، تصریح کرد: ارزش ریالی سیگارهای کشف شده 21 میلیون و 500 هزار ریال برآورد شده است که در این خصوص پرونده تشکیل و متهم به همراه اقلام مکشوفه، تحویل مراجع قضایی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین در پایان بيان کرد: هر گونه اقدام به حمل کالاي قاچاق مي‌تواند ضربات مهلکي به اقتصاد کشور وارد کند و افراد زيادي را نيز از کار بيکار کرده و اين رخداد، به هيچ وجه براي پليس و نظام اسلامي قابل تحمل نیست.

کشف 8 کیلوگرم مواد مخدر در قزوین

سرپرست پلیس مبارزه با موادمخدراستان قزوین از کشف 8 کیلوگرم تریاک و دستگیری یک نفر در این خصوص خبر داد.

سرهنگ فرهاد علی بیگی درگفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار گرد: پليس مبارزه با مواد مخدر اين استان حین كنترل خودروهاي عبوري درعوارضی "قزوین -زنجان" یه یک دستگاه اتوبوس مشکوک شده و آن را متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از این خودرو مقدار 8 کیلوگرم مواد مخدر تریاک که به طرز ماهرانه‌ای در وسایل همراه یک تن از مسافران جاسازی شده بود و قصد انتقال به استان‌های غربی را داشت کشف و وی را دستگیر کردند.

سرپرست پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین در پایان بر اهمیت و توجه هر چه بیشتر شهروندان نسبت به پیامد و عواقب مصرف مواد مخدر توسط فرزندان تاکید کرده و کنترل و مراقبت فرزندان خود به منظور پیشگیری از گرفتار شدن در دام سوداگران مرگ را یکی از فرایندهای سازنده و موفقیت یک خانواده سالم عنوان کرد.

کشف قرص‌های ترامادول در قزوین

فرمانده انتظامي استان قزوین از كشف 28 هزار عدد قرص ترامادول و دستگیری یک نفر در قزوین خبر داد.

سردار مهدی حاجیان درگفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ در تشريح جزئيات اين خبر بيان کرد: روز گذشته ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر حین کنترل محورهای عبوری در محور "قزوین -کرج" یک دستگاه اتوبوس را برای بازدید متوقف کردند.

وی افزود: ماموران در بازدید از این اتوبوس به یکی از مسافران مظنون شدند و در بازرسی از وسایل همراه وی تعداد 28 هزار عدد قرص ترامادول کشف کردند.

فرمانده انتظامي استان قزوین در پايان با اشاره به اینکه متهم دستگیر شده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد، از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه اقدام غيرقانوني و توزيع و توليد موادمخدر و داروهاي اعتياد آور بلافاصله موضوع را از طريق تلفن 110 به پليس اطلاع دهند.

کشف 12 هزار لیتر سوخت قاچاق در شهرستان البرز

فرمانده انتظامی شهرستان البرز از کشف 12 هزار لیتر گازوئیل قاچاق، در بازرسی از یک دستگاه کامیون خبر داد.

سرهنگ منصوری در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: روز گذشته مأموران انتظامی کلانتری 12 این فرماندهی هنگام گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه کامیون‌ ولوو، مشکوک شدند.

وی افزود: مأموران انتظامی پس از متوقف کردن خودرو، در بازرسی از آن مقدار 12 هزار لیتر گازوئیل قاچاق و خارج از شبکه قانونی توزیع کشف کردند.

منصوری با اشاره به توقیف خودروی کامیون عنوان کرد: راننده متخلف با تشکیل پرونده، به مرجع قضایی معرفی شد.

انحراف به چپِ راکب موتورسیکلت بلای جانش شد

سرهنگ قدرت حسنی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 ، مبنی بر برخورد یک دستگاه موتورسیکلت با یک دستگاه کامیون ولوو در محور کوهین جاده قدیم، بلافاصله ماموران انتظامی و امدادی به محل اعزام شدند.

وی افزود: در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد بر اثر این حادثه، متاسفانه راکب موتورسیکلت به علت شدت صدمات وارده در محل فوت و سرنشین آن مجروح که توسط عوامل امدادی به مرکز درمانی منتقل شد.

حسنی در پایان علت وقوع حادثه از سوی كارشناسان پليس راه را، انحراف به چپ موتورسیکلت نسبت به کامیون اعلام کرد.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان