۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین نماز "عیدفطر" با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در قزوین برگزار می‌شود
کد خبر: ۳۴۲۴۳۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۳/۳ ساعت: ۱۳:۴ ↗ لینک کوتاه

رئیس ستاد نماز جمعه قزوین:

نماز "عیدفطر" با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در قزوین برگزار می‌شود

رئیس ستاد نماز جمعه قزوین از برگزاری نماز "عیدفطر" با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در خیابان شهدای قزوین خبر داد.

نماز "عیدفطر" با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در قزوین برگزار می‌شود

علی شفیعی شاد در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی صبح قزوین با اشاره به اقامه نماز عید فطر در قزوین اظهار کرد: برنامه اقامه نمازعید فطر بنا بر اعلام رسمی از ساعت 7 صبح روز عید فطر به امامت آیت الله عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین در خیابان شهدا، مقابل مسجد جامع قزوین شروع می‌شود و در ادامه خطبه‌های نماز را خواهیم داشت.

رئیس ستاد نماز جمعه قزوین تصریح کرد: با توجه به بحث بیماری کرونا تمهیداتی به منظور رعایت پروتکل‌های بهداشتی با برگزاری جلسات با مسئولان بهداشتی و سایر دستگاه‌های مربوطه، اندیشیده شده است.

وی عنوان کرد: براساس پروتکل‌های بهداشتی نماز عید فطر با  رعایت فاصله گذاری اجتماعی ضمن لحاظ  کردن حدود شرعی نماز برگزار می‌شود.

شفیعی شاد بیان کرد: نمازگزاران قزوینی حتما در منزل وضو گرفته و برای اقامه نماز با خود مُهر شخصی و زیرانداز به همراه داشته باشند و از دستکش و ماسک استفاده کنند.

این مقام مسئول ابراز کرد: با توجه به موضوع کرونا شهرهای مختلف دارای فضای متفاوتی هستند و اقامه نماز عید فطر در جاهای مختلفی برگزار می‌شود.

رئیس ستاد نماز جمعه قزوین تصریح کرد: با توجه به شرایط ویژه کنونی به دلیل بیماری کرونا، نماز عید فطر فقط در مصلای نماز جمعه شهرستان‌های آبیک و آوج برگزار خواهد شد و در سایر شهرها در فضای باز مساجد و خیابان‌ها اقامه خواهد شد.

انتهای پیام/7003

 

 

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان