۱۵/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۵ چهارشنبه

صبح قزوین بهارانه کتاب در قزوین با فروش یک میلیارد ریال به پایان رسید
کد خبر: ۳۴۲۴۲۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۳/۳ ساعت: ۱۰:۵۷ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان:

بهارانه کتاب در قزوین با فروش یک میلیارد ریال به پایان رسید

مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان قزوین گفت: کتاب‌فروشی‌های استان قزوین کار خود را در طرح بهارانه کتاب ۹۹، با فروش بیش از ۲۴۰۰ نسخه کتاب به مبلغ حدود یک میلیارد ریال خاتمه دادند.

بهارانه کتاب در قزوین با فروش یک میلیارد ریال به پایان رسید

به گزارش سرویس فرهنگ و هنر صبح قزوین؛ محمد حسین اسماعیلی با اشاره به اجرای طرح بهارانه کتاب ۹۹ در قزوین اظهار کرد: با پایان طرح فصلی بهارانه کتاب ۹۹، حدود ۲۴۲۸ نسخه کتاب به مبلغ 960 میلیون ریال توسط شهروندان قزوینی خریداری شد.

اسماعیلی ادامه داد: ۵ کتاب‌فروشی از قزوین در بهارانه کتاب 99 فعالیت داشتند که بابت فروش خود 240 میلیون ریال یارانه از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دریافت کردند.

وی ادامه داد: کتابفروشی‌ پاتوق کتاب با فروش ۱۰۲۲ نسخه کتاب و 450 میلیون ریال فروش، فروشگاه هنر و کتاب با فروش ۴۰۰ نسخه و 150 میلیون ریال، فروشگاه کتابسرای علامه با فروش ۳۰۸ نسخه کتاب و 120 میلیون ریال، فروشگاه پویا کتاب با فروش ۲۶۰ نسخه و 120 میلیون ریال و فروشگاه شهر کتاب با فروش ۳۹۸ نسخه و 120 میلیون ریال در این طرح مشارکت داشتند.

گفتنی است؛ طرح بهارانه کتاب ۹۹ با شعار «بهار کتاب همزمان با بهار دل‌ها» از ۲۰ اردیبهشت همزمان با ولادت امام حسن مجتبی(ع) آغاز و  تا ۳۰ اردیبهشت ماه در سراسر کشور اجرا شد.

این طرح در هر فصل با هدف حمایت از ناشرین و کتابفروشی‌ها و توسعه کتاب و کتابخوانی با حمایت خانه کتاب و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان