۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین مشارکت ۶۵ میلیارد ریالی خیّران قزوینی در پویش همدلی مومنانه/ ۸۷۸ پایگاه زکات و فطریه را جمع‌آوری می‌کنند
کد خبر: ۳۴۲۴۲۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۳/۳ ساعت: ۱۰:۳۶ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل بهزیستی استان خبرداد

مشارکت ۶۵ میلیارد ریالی خیّران قزوینی در پویش همدلی مومنانه/ ۸۷۸ پایگاه زکات و فطریه را جمع‌آوری می‌کنند

مدیرکل بهزیستی استان قزوین گفت: ۸۷۸ پایگاه و صندوق برای جمع‌آوری زکات و فطریه به صورت مشترک با کمیته امداد امام خمینی(ره ) در سطح استان قزوین پیش‌بینی شده است

مشارکت ۶۵ میلیارد ریالی خیّران قزوینی در پویش همدلی مومنانه/  ۸۷۸ پایگاه زکات و فطریه را جمع‌آوری می‌کنند

علیرضا وارثی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین با اشاره به مشارکت مردم خیّر استان در پویش همدلی مومنانه اظهار کرد: نیکوکاران و خیرین استان از ابتدای ماه رمضان تاکنون در پویش همدلی مومنانه به مبلغ 65 میلیارد ریال مشارکت کردند که این میزان مشارکت خیرین شامل کمک‌های نقدی و غیرنقدی است.

وارثی ادامه داد: در این راستا تاکنون 14 هزار و 763 سبد معیشتی به ارزش ریالی بیش از 62 میلیارد ریال در بین مددجویان تحت پوشش بهزیستی قزوین توزیع شده است.

مدیرکل بهزیستی استان قزوین گفت: از ابتدای ماه رمضان تاکنون حدود 10 هزار پرس غذای گرم در بین خانواده‌های مددجویان بهزیستی توزیع شده است.

وارثی افزود: پیش‌بینی می‌شود تا پایان ماه مبارک رمضان شاهد افزایش مشارکت خیرین و نیک‌اندیشان استان در کمک به مددجویان قزوین باشیم.

وارثی در ادامه گفت: ۸۷۸ پایگاه و صندوق برای جمع‌آوری زکات و فطریه به صورت مشترک با کمیته امداد امام خمینی(ره ) در استان قزوین فراهم شده است که از میان این پایگاه‌ها ۱۵۴ صندوق ثابت، ۱۸ صندوق سیار، ۶۸۳ صندوق در مساجد و ۶۸ صندوق در مراکز نیکوکاری قرار دارند.

وی اضافه کرد: علاوه بر روش‌ حضوری از طریق شماره حساب ۴۱۷۷۰۳۴۵۴۱۹۰۲۷۱۲ و شماره کارت‌ مجازی ۶۳۶۷۹۵۷۰۶۰۸۳۸۰۸۸ نیز امکان پرداخت زکات و فطریه وجود دارد و شهروندان می‌توانند برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی کرونا از این طریق اقدام کنند.

وارثی بیان کرد: سال گذشته در استان قزوین بمناسبت ماه مبارک رمضان بیش از 4 میلیارد و 753 میلیون ریال جمع‌آوری شد که از این میان یک میلیارد و 200 میلیون ریال فطریه بود و پیش‌‌بینی شده که این رقم در سال جاری افزایش یابد.

این مقام مسئول با بیان اینکه صندوق‌ها همه به آرم کمیته امداد، بهزیستی و شورای زکات منقوش شده‌اند، اظهار کرد: هیچ موسسه و خیریه‌ای بدون این صندوق‌ها مجوز لازم جهت حق دریافت زکات و فطریه نخواهد داشت که در این رابطه نیروی انتظامی نظارت می‌کند.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان