۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین برگزاری مراسم وداع با ماه رمضان با مشارکت ۷۰ هیئت مذهبی
کد خبر: ۳۴۲۴۰۳ نویسنده: حجت الاسلام میلاد قلی‌پور تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۳/۱ ساعت: ۱۵:۸ ↗ لینک کوتاه

دبیر اجرایی برنامه شب وداع در قزوین خبرداد

برگزاری مراسم وداع با ماه رمضان با مشارکت ۷۰ هیئت مذهبی

دبیر اجرایی برنامه شب وداع در قزوین گفت: نهمین مراسم وداع با ماه رمضان و رزمایش مواسات با مشارکت ۷۰ هیئت و مجموعه فرهنگی در گلزار شهدای قزوین برگزار می‌شود.

برگزاری مراسم وداع با ماه رمضان با مشارکت ۷۰ هیئت مذهبی

حجت الاسلام میلاد قلی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین؛ با اشاره به برگزاری مراسم شب وداع در قزوین اظهار کرد: نهمین مراسم وداع با ماه رمضان و رزمایش مواسات در گلزار شهدای قزوین برگزار می‌شود.

وی افزود: این مراسم با مشارکت هیئت‌های حسینی و با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی ساعت 22 روز جمعه (2خرداد ماه) برگزار می‌شود.

دبیر اجرایی برنامه شب وداع در قزوین تصریح کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا تصمیم بر عدم برگزاری مراسم شب وداع بود که پس از تمهیدات اتخاذ شده مبنی بر بازگشایی مساجد در شب‌های قدر، مجدد جلسه‌ای با مسئولان هیئات دایر و تصمیم بر برگزاری مراسم به شکل غیرحضوری و پخش در شبکه‌های مجازی و سیما شد.

وی عنوان کرد: در ادامه برای اخذ مجوز جهت برگزاری حضوری مراسم، نامه نگاری و مکاتبات لازم با مسئولان ذی ربط در حوره ستاد کرونا صورت گرفت و در نهایت پس از چند روز پیگیری از فرمانداری قزوین مجوز برگزاری مراسم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی را دریافت کردیم.

قلی‌پور بیان کرد: حدود 70 هیئت و مجموعه فرهنگی در برگزاری این مراسم مشارکت دارند و تقسیم کارها برای برگزاری مراسم باشکوه معنوی در روزهای پایانی ماه مبارک انجام شده است.

وی عنوان کرد: در راستای رعایت پروتکل‌های بهداشتی، ایستگاه سلامت راه‌اندازی خواهد شد و انجام ضدعفونی و عرضه ماسک و دستکش به شرکت کنندگان در مراسم از جمله اقدامات پیش‌بینی شده است.

مسئول هیئت فرهنگی مذهبی محسن زهرا(س) قزوین بیان کرد: به منظور رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی برای این مراسم، صندلی‌ها با فاصله یک متری از هم چینش خواهد شد؛ ضمن اینکه مراسم در فضای باز گلزار شهدا برگزار می‌شود و به این ترتیب همه تدابیر لازم برای رعایت نکات بهداشتی اندیشیده شده است.

وی در پایان گفت: نهمین مراسم وداع با ماه رمضان با سخنرانی حجت‌الاسلام سید‌مهدی خضری و مدیحه‌سرایی رضا بذری برگزار می‌شود.

انتهای پیام/7003

 

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان