۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین صدور ۲۴ اخطار محیط زیستی برای واحدهای صنعتی شهرستان قزوین
کد خبر: ۳۴۲۳۹۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۳/۱ ساعت: ۱۲:۴۶ ↗ لینک کوتاه

رئیس اداره حفاظت محیط زیست قزوین خبرداد

صدور ۲۴ اخطار محیط زیستی برای واحدهای صنعتی شهرستان قزوین

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان قزوین گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۲۴ اخطار محیط زیستی رفع آلودگی به واحدهای صنعتی شهرستان قزوین ابلاغ شد.

صدور ۲۴ اخطار محیط زیستی برای واحدهای صنعتی شهرستان قزوین

اکبر کشت پرور در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: نظارت بر نحوه کارکرد، مدیریت پسماند و دفع فاضلاب شرکت‌ها و کارخانجات به صورت مستمر به صورت شبانه روز در تمام ایام انجام می‌شود و این موضوع در ایام شیوع ویروس کرونا نیز همچنان در حال انجام بوده است.

وی افزود: پایش و نمونه برداری توسط کارشناسان اداره حفاظت محیط زیست شهرستان انجام گرفته و نمونه‌های خروجی فاضلاب‌ها جهت انجام آزمایشات لازم تحویل اداره امور آزمایشگاه‌های اداره کل شد.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان قزوین در ادامه گفت: از ابتدای سال جاری تعداد 64 واحد صنعتی مورد پایش قرار گرفت که ازاین واحدها نمونه‌برداری صورت گرفته و مورد آزمایش قرار گرفت که 24 نمونه از حد استاندارد محیط زیست بالاتر بوده است.

وی اظهار کرد: شرکت‌هایی که خروجی فاضلاب آن خارج از حد استاندارد بود اخطاریه زیست محیطی را از اداره محیط زیست شهرستان قزوین دریافت کردند و به این واحدها یک هفته جهت برطرف کردن آلودگی فرصت داده شده است.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان قزوین در پایان گفت: واحدهایی که به اخطاریه‌های زیست محیطی بی توجهی کرده و هیچ اقدامی برای رفع آلودگی‌های مربوط به آن واحد را نکنند از طریق مراجع قضایی مورد پیگیری قرار خواهند گرفت.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان