۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین بازگشایی موزه‌ها و اماکن تاریخی قزوین پس از تعطیلات عید فطر
کد خبر: ۳۴۲۳۹۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۳/۱ ساعت: ۱۲:۳۷ ↗ لینک کوتاه

 مدیرکل میراث‌فرهنگی و صنایع‌دستی استان خبرداد

بازگشایی موزه‌ها و اماکن تاریخی قزوین پس از تعطیلات عید فطر

 مدیر کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان قزوین گفت: موزه‌ها و اماکن تاریخی قزوین پس از تعطیلات عید سعید فطر در صورت مساعد بودن شرایط و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی پذیرای بازدیدکنندگان هستند.

بازگشایی موزه‌ها و اماکن تاریخی قزوین پس از تعطیلات عید فطر

علیرضا خزائلی در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین؛ ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن عید سعید فطر اظهار کرد: در جلسه ستاد استانی مقابله با بیماری کرونا که روز چهارشنبه (۳۰ اردیبهشت) برگزار شد موضوع بازگشایی موزه‌ها و اماکن تاریخی سطح استان مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود: در این جلسه مصوب شد این اماکن بعد از تعطیلات عید سعید فطر در صورت مساعد بودن شرایط با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و در قالب بازدیدهای انفرادی میزبان علاقمندان و بازدیدکنندگان باشند.

خزائلی بیان کرد: همچنین بر اساس مصوبات ستاد استانی مقابله با کرونا بازدید از قلعه حسن صباح و حضور در منطقه گردشگری دریاچه اوان همچنان ممنوع است و ارئه خدمات به گردشگران در این مناطق نیز بعد از تعطیلات عید فطر با رعایت پروتکل‌های بهداشتی امکان‌پذیر خواهد بود.

وی تصریح کرد: ارائه خدمات حضوری به گردشگران در مجتمع‌های خدمات رفاهی و واحدهای پذیرایی بین‌راهی سطح استان نیز مانند رستوران‌های درون شهری با رعایت کامل فاصله‌گذاری اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی مصوب توسط پرسنل و مراجعین بعد از ماه مبارک رمضان آغاز خواهد شد.

خزائلی ادامه داد: هتل‌ها و مراکز اقامتی رسمی سطح استان شامل هتل‌ها، مهمانپذیرها و هتل آپارتمان‌ها نیز با ۵۰ درصد ظرفیت و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی ابلاغی پذیرای گردشگران هستند.

مدیر کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان قزوین با بیان اینکه سلامت گردشگران و هم استانی‌ها در اولویت قرار دارد؛ گفت: امیدواریم با همراهی مردم و مهار کامل بیماری کرونا بار دیگر شاهد حضور بی‌شمار گردشگران در موزه‌ها، آثار تاریخی و تاسیسات گردشگری استان باشیم.

انتهای پیام/7003

 

 

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان