۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین پخش زنده سخنان رهبر انقلاب در روز قدس/ نباید مظلومیت مردم فلسطین به فراموشی سپرده شود
کد خبر: ۳۴۲۳۸۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۲/۳۱ ساعت: ۱۴:۱۷ ↗ لینک کوتاه

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین خبرداد

پخش زنده سخنان رهبر انقلاب در روز قدس/ نباید مظلومیت مردم فلسطین به فراموشی سپرده شود

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین گفت: تنها برنامه‌ی اجرایی به مناسبت روز قدس در سراسر کشور پخش مستقیم سخنرانی رهبر معظم انقلاب است که در مساجد سراسر استان به طور زنده از بلندگوهای مساجد پخش می‌شود.

پخش زنده سخنان رهبر انقلاب در روز قدس/ نباید مظلومیت مردم فلسطین به فراموشی سپرده شود

حجت‌الاسلام علی قابل در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی صبح‌قزوین؛ درباره‌ی اجرای مراسم روز قدس اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا در هیچ نقطه‌ای از کشور حتی در مناطق وضعیت سفید و کم‌خطر هم مراسم راهپیمایی اجرا نمی‌شود.

وی افزود: تنها برنامه‌ی اجرایی به مناسبت روز قدس در سراسر کشور پخش مستقیم سخنرانی رهبر معظم انقلاب است که در مساجد سراسر استان به طور زنده از بلندگوهای مساجد پخش می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین اذعان کرد: برنامه‌های مجازی و برگزاری مسابقات در روز قدس نیز از دیگر برنامه‌های اجرایی در سال جاری است که این مسابقه به صورت مجازی در سایت اداره‌ی ارشاد وجود دارد.

وی گفت: با توجه به عدم برگزاری راهپیمایی در سطح استان، معابر و ادارات فضاسازی می‌شود؛ همچنین هشتک‌های مرتبط با روز قدس از چند روز پیش در شبکه‌های مجازی اجرایی شده‌است که به مرور زمان پررنگ‌تر می‌شود.

این مقام مسئول ابراز کرد: اگرچه سال جاری با توجه به شیوع ویروس کرونا امکان حضور در راهپیمایی‌ها نیست؛ اما نباید مظلومیت مردم فلسطین به فراموشی سپرده شود.

وی تصریح کرد: عدم حضور ما در راهپیمایی به این معنا نیست که دشمنان فکر کنند ما مردم مظلوم فلسطین را فراموش کردیم بلکه روز قدس یادگار بنیانگذار انقلاب است و در سال جاری به صورت مجازی باید پررنگ‌تر از سال‌های گذشته اجرا شود.

انتهای پیام/3003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان