۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین فرمانده جدید سپاه ناحیه امام حسن(ع) قزوین معرفی شد
کد خبر: ۳۴۲۳۸۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۲/۳۱ ساعت: ۱۲:۵۷ ↗ لینک کوتاه

با حضور مسئولان استانی؛

فرمانده جدید سپاه ناحیه امام حسن(ع) قزوین معرفی شد

در مراسمی با حضور مسئولان استانی، سرهنگ علیرضا حیدری به عنوان فرمانده جدید سپاه ناحیه امام حسن(ع) قزوین معرفی شد.

فرمانده جدید سپاه ناحیه امام حسن(ع) قزوین معرفی شد

به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین، مراسم معارفه و تکریم سرهنگ محسن شیخ حسنی، فرمانده سپاه ناحیه امام حسن (ع) قزوین ظهر امروز(چهارشنبه) با حضور آیت الله عابدینی نماینده ولی فقیه در استان، سرهنگ برزگر جانشین سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین و جمعی از مسئولین استان در سالن اجتماعات شهید مطهری قزوین برگزار شد.

سرهنگ عباس برزگر در این مراسم اظهار کرد: این ایام در تاریخ جمهوری اسلامی، ایام خاصی است که باید گرامی بداریم. به طوری که در ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی، دشمنان درصدد نابودی آن بودند که از هیچ توطئه‌ای دریغ نمی‌کردند و در نهایت هم جنگ تحمیلی را شروع کردند.

وی با اشاره به عملیات‌های بیت المقدس و طریق القدس ابراز کرد: طریق القدس اولین عملیات مشترک نیروهای مسلح بود؛ همه این پیروزی‌ها به جز اتحاد و همدلی مردم و رزمندگان میسر نمی‌شد.

جانشین سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین تصریح کرد: تجربه نشان داده که هیچ حاکمیتی نمی‌تواند پایدار باشد مگر اینکه از قدرت برخوردار باشد که این قدرت دارای مولفه‌های متعددی است.

انقلاب با پشتوانه سرمایه عظیم مردمی بیمه شده است

این مقام مسئول با اشاره بر لزوم برخورداری از قدرت نرم و سخت، بیان کرد: قدرت نرم همان مردم هستند که باید خادم آن‌ها باشیم و این سرمایه عظیم امروز انقلاب را بیمه کرده که بخش قابل توجهی از نتایج آن را مشاهده می‌کنید.

برزگر عنوان کرد: در طول تاریخ شاهد فتنه‌هایی از سوی دشمنان بودیم که مردم با حضور جدی توانستند آن‌ها را سر جایشان بنشانند و همیشه آگاه و بصیر در صحنه هستند.

وی با بیان اینکه ویژگی‌ اصلی پاسدار کار و تلاش و خدمت به مردم است، گفت: سرهنگ شیخ حسنی در این مدت کوتاه فرماندهی، زحمات زیادی کشیدند و در این بازه زمانی چالش‌های مختلفی در جامعه پیش آمد که همه را با حفظ آرامش مردم و شهر پشت سر گذاشتند.

جانشین سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین ابراز کرد: از امروز هم سرهنگ حیدری به عنوان فرمانده سپاه ناحیه امام حسن(ع) قزوین منصوب می‌شود که امیدواریم با همدلی و همراهی همه بسیجیان و فرماندهان، به اهداف عالی برسند.

سرهنگ علیرضا حیدری در این جلسه با بیان اینکه اگر امروز با آرامش در این محفل نشستیم به برکت خون شهداست، اظهار کرد: بسیجیان همیشه در همه عرصه‌ها نقش آفرینی می‌کنند، امیدواریم این بار سنگین که حراست از انقلاب اسلامی است را به خوبی به سرمنزل مقصود برسانیم.

فرمانده جدید ناحیه امام حسن(ع) قزوین تصریح کرد: درصدد هستیم تا با اتحاد، همدلی و استفاده از ظرفیت شهرمان بتوانیم به تکلیف حراست از انقلاب اسلامی عمل کنیم و مهمترین شاخصه در این زمینه ولایت‌مداری است.

این مقام مسئول بیان کرد: رزمندگان و شهدا با ولایتمداری در دفاع مقدس حضور داشتند و امروز هم باید با الگوپذیری از شهدا و ولایت‌مداری بتوانیم در برابر هجمه بزرگ تهاجم فرهنگی که دشمن به راه انداخته بایستیم.

وی در پایان گفت: امروز خدمت در پایگاه بسیج عبادت است و این وظیفه‌ای است که امام زمان(عج) به بسیجیان لطف کرده است؛ با همت بسیجیان تلاش خواهیم کرد تا این انقلاب به دست صاحبش برسانیم.

گفتنی است در پایان این مراسم از زحمات سرهنگ شیخ حسنی تقدیر و سرهنگ حیدری به عنوان فرمانده سپاه ناحیه امام حسن(ع) قزوین منصوب شد.

انتهای پیام/ 2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان