۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین یک واحد تولیدی در قزوین هفت زندانی زن را آزاد کرد
کد خبر: ۳۴۲۳۳۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۲/۲۹ ساعت: ۱۴:۴ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری:

یک واحد تولیدی در قزوین هفت زندانی زن را آزاد کرد

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری قزوین گفت: یک کارخانه تولید بیسکوییت در قزوین تا پایان ماه مبارک رمضان هفت زن سرپرست خانوار را از زندان آزاد می‌کند.

یک واحد تولیدی در قزوین هفت زندانی زن را آزاد کرد
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ صدیقه ربیعی اظهار کرد: یک کارخانه تولید بیسکوییت در قزوین تا پایان ماه مبارک رمضان هفت زن سرپرست خانوار را از زندان آزاد می‌کند.

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری قزوین تصریح کرد: این واحد تولیدی تصمیم دارد تا در یک عمل خیرخواهانه و تا پایان ماه مبارک رمضان با آزادی این زنان، شرایط بازگشت آنها را در بین خانواده‌هایشان فراهم کند.

ربیعی افزود: با هماهنگی و همکاری دفتر امور بانوان استانداری قزوین، این واحد تولیدی ۵۰۰ میلیون ریال را برای آزادی این زنان اهداء کرده و شرایط و مقدمات لازم نیز با اداره کل زندان مرکزی در حال پیگیری است.

وی با بیان اینکه زنان زندانی مورد نظر همگی دارای جرائم مالی هستند، اظهار کرد: حضور یک مادر در خانه نه تنها کانون خانواده را گرم می‌کند، بلکه با ایجاد پیوندهای عاطفی بین اعضا می‌تواند از آسیب‌های اجتماعی فرزندان جلوگیری کند که این مهم باعث شد تا به دنبال آزادی آنها از زندان باشیم.

به گفته ربیعی، حمایت از زنان سرپرست خانوار موضوع بسیار مهمی است که همواره در سیاست‌های کلان، به خصوص کاهش جمعیت کیفری مورد تاکید مقام معظم رهبری نیز قرار داشته و باید همچنان مورد توجه مسئولان حوزه اجتماعی و قضایی قرار گیرد.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری قزوین بیان کرد: امیدواریم با این اقدام نیکوکارانه سایر بنگاه‌های اقتصادی و تولیدی فعال در سطح استان برای مشارکت و سهیم شدن در چنین کاری پیشقدم شوند.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان