۰۹/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۰ پنجشنبه

صبح قزوین دستگيري باند سارقان خودرو در قزوین و کشف ۱۷۸ کیلو مواد مخدر
کد خبر: ۳۴۲۳۲۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۲/۲۹ ساعت: ۱۳:۵۴ ↗ لینک کوتاه

گزیده‌ای از مهمترین اخبار حوادث در استان قزوین؛

دستگيري باند سارقان خودرو در قزوین و کشف ۱۷۸ کیلو مواد مخدر

فرمانده انتظامی استان از کشف ۱۷۸ کیلوگرم موادمخدر و دستگیری ۲ سوداگر مرگ در عملیات مشترک با پلیس یزد خبر داد.

دستگيري باند سارقان خودرو در قزوین و کشف ۱۷۸ کیلو مواد مخدر

به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ گزیده‌ای از مهمترین اخبار حوادث در استان قزوین طی روزهای اخیر را در این خبر می‌خوانید:

كشف 25 تن چوب قاچاق در تاکستان

فرمانده انتظامي تاکستان از كشف 25 تن چوب قاچاق و توقیف دو دستگاه کامیون در اين شهرستان خبر داد.

سرهنگ کوروش عزیزی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: روز گذشته ماموران انتظامي پاسگاه "نیکوییه" هنگام گشت زني درمحدوده روستاي "یل آباد" به يك دستگاه كاميون و یک دستگاه کشنده مارال كه در حال حمل چوب بودند، مشكوك و اين خودروها را برای بررسی مدارک متوقف كردند.

وی افزود: در بازرسي از خودروهاي مذكور 180 اصله چوب جنگلي قاچاق به وزن تقریبی 25 تن از نوع توسكا و گردو كشف شد.

فرمانده انتظامي تاکستان با بیان اینکه کارشناسان ارزش تقریبی چوب‌های کشف شده را بیش از یک میلیارد ریال برآورد کرده‌اند، گفت: خودروهاي مذكور توقيف و دو راننده دستگير که برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی  شدند.

وی در پایان بر تعامل مردم و پليس تاكيد كرده و از مردم خواست، در صورت مشاهده هرگونه موارد مشكوك در زمينه كالاي قاچاق مراتب را به مركز فوريت‌هاي پليسي 110 اطلاع  دهند.

کشف بیش از 4 کیلو موادمخدر در قزوین

سرپرست پلیس مبارزه با موادمخدر استان از کشف بیش از 4 کیلو مواد مخدر از 3 مسافر اتوبوس در قزوین خبر داد.

سرهنگ فرهاد علی بیگی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: ماموران این یگان حین گشت زنی در محورهای مواصلاتی "قزوین –زنجان " به دو دستگاه اتوبوس مشکوک شدند.

وی افزود: ماموران پس از توقیف خودرو در بازرسی از این خودروها، مقدار 4 کیلو و 799 گرم انواع موادمخدر از وسایل همراه سه تن از مسافران کشف و آنها را دستگیر کردند.

علی بیگی با اشاره به اينكه متهمان دستگير شده پس از تشكيل پرونده برای سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضائي شدند؛ گفت: ارتقای امنیت اجتماعی و برخورد قاطع با سوداگران مرگ در اولویت کاری پلیس قرار دارد و در اجرای این موضوع، می‌طلبد شهروندان نیز با هوشیاری لازم نسبت به محیط اطراف خود بویژه فرزندان، با رعایت هشدارهای انتظامی و امنیتی همگام و همراه پلیس باشند .

دستگيري باند سارقان خودرو در قزوین

رئیس پلیس آگاهی استان از دستگیری اعضای باند سارقان خودرو با اعتراف به 16 فقره سرقت در قزوین خبر داد.

سرهنگ آرش مرادی درگفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: در پی وقوع سرقت‌های متعدد خودرو پراید در سطح شهر قزوین پیگیری موضوع در دستور کار ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

این مقام انتظامی بیان کرد: ماموران پلیس آگاهی با تحقيقات گسترده و اقدامات اطلاعاتی سرانجام چهار سارق را شناسايي و با هماهنگي مقام قضايي در يک عمليات غافلگيرانه آنان را در مخفیگاهشان دستگير کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان گفت: متهمان در تحقیقات و بازجویی‌های تخصصی به جرم خود مبنی بر 16 فقره سرقت خودرو و داخل خودرو در قزوین اعتراف کردند و تعدادی از خودروهای کشف شده از سارقان تحویل مال‌باختگان شد.

 مرادی در ادامه گفت: متهمان دستگير شده پس از تشکيل پرونده برای سير مراحل قانوني به مراجع قضائي تحويل داده شدند.

وی در پایان به شهروندان توصيه كرد تا حتي الامكان خودروي خود را در پاركينگ پارك كنند و در صورتي كه مجبور به پارك خودرو در خيابان يا كوچه باشند، از در معرض ديد قراردادن وسايل با ارزش در داخل خودرو خودداري كرده و خودروي خود را به سيستم‌هاي پيشگيري از سرقت مانند دزدگير و سوئيچ مخفي مجهز كنند.

دستگیری سارقان خودروهای سرقتی در بوئین زهرا

فرمانده انتظامی بوئين زهرا از دستگیری سارقان و كشف خودروهای سمند و پژو 405 مسروقه در اين شهرستان خبر داد.

سرهنگ حسين رشيدتبار در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: درپي اعلام مركز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر تردد دو دستگاه خودرو سمند و پژو 405 سرقتی در محور "اشتهارد – بوئين زهرا"، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران كلانتري 11پاسداران این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با کنترل محورهای مواصلاتی، هر دو خودرو را در ورودی شهرستان رؤیت و بلافاصله خودروها را متوقف و راننده و سرنشین آن را دستگیر کردند.

رشید تبار اظهار کرد: پس از استعلام صورت گرفته مشخص شد خودروهای توقیف شده، سابقه سرقت از "استان های تهران و البرز" را دارد که در این زمینه پرونده‌ای تشکیل و به همراه متهمان برای سیر مراحل قانونی، تحویل مرجع قضایی شد.

فرمانده انتظامی بوئين زهرا در پایان با بیان اینکه پلیس بصورت شبانه روزی و با تلاش مضاعف با مجرمان و سارقان برخورد خواهد کرد، از مردم خواست هرگونه موارد مشکوک را از طریق تلفن 110به پلیس اطلاع دهند.

کشف 178کیلو گرم مواد مخدر در یک عملیات مشترک

فرمانده انتظامی استان از کشف 178 کیلوگرم موادمخدر و دستگیری 2 سوداگر مرگ در عملیات مشترک با پلیس یزد خبر داد.

سردار مهدی حاجیان عزیزی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: در پي انجام اقدامات اطلاعاتي پليس مبارزه با موادمخدر استان قزوین  بر روي عناصر تهيه و توزيع مواد مخدر مشخص شد، فردی که به صورت گسترده در امر تهيه و توزيع مواد مخدر فعالیت دارد، مقدار قابل توجهي تریاک و هروئین در یک انباری در شهر یزد مخفی و قصد انتقال آن به استان‌های همجوار را دارد.

وی افزود: ماموران پس از اطمینان از صحت اطلاعات، بلافاصله موضوع را به پليس مبارزه با موادمخدر استان یزد اعلام و محل را شناسایی کردند.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: ماموران با هماهنگی مقام قضائی به محل نگهداری مواد که یک انباری در محدوده شهر یزد بود، اعزام و در عملیاتی غافلگیرانه، دو سوداگر مرگ را دستگیر و در بازرسی از محل 156 کیلوگرم تریاک و 22 کیلوگرم هروئین کشف کردند .

فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: مبارزه با قاچاق موادمخدر یکی از اولویت‌های اصلی پلیس است که می‌تواند بسیاری از مشکلات و آسیب‌های اجتماعی را کاهش دهد و این فرماندهی با عزم جدی در مقابل قاچاقچیان موادمخدر ایستاده و در این راه هیچ اغماضی نمی‌کند.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان