۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین کمک یک میلیاردی به نیازمندان در مرحله دوم رزمایش «ضیافت همدلی»
کد خبر: ۳۴۲۳۰۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۲/۲۸ ساعت: ۱۲:۲۵ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل اوقاف استان قزوین خبر داد

کمک یک میلیاردی به نیازمندان در مرحله دوم رزمایش «ضیافت همدلی»

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین گفت: بسته‌های معیشتی در مجموع با ارزش یک میلیارد تومان در مرحله دوم رزمایش "ضیافت همدلی" بین نیازمندان توزیع شد.

کمک یک میلیاردی به نیازمندان در مرحله دوم رزمایش «ضیافت همدلی»

حجت الاسلام سید مصطفی مجیدی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ با اشاره به برگزاری مرحله دوم رزمایش “ضیافت همدلی” در اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین اظهار کرد: تاکنون 1180 بسته معیشتی در مرحله دوم این رزمایش در بین نیازمندان و افراد آسیب‌دیده از کرونا توزیع شده است.

وی افزود: در مرحله دوم نیز این بسته‌ها بیشتر در سطح امامزادگان شهر قزوین از جمله امامزاده علی(ع)، امامزاده سلطان سیدمحمد(ع)، امامزاده اسماعیل(ع)، آستان مقدس آمنه خاتون(س) و سایر اماکن متبرکه توزیع شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین با بیان اینکه بالغ بر یک میلیارد تومان ارزش کلی این بسته‌ها است، گفت: به طور کلی هزینه بسته‌های معیشتی از محل موقوفات، امامزادگان و بقاع متبرکه تامین شده اما مشارکت مردمی هم به صورت تخفیف در فروش اقلام وجود داشته است.

حساب دفتری بدهکاران در مناطق کمبرخوردار تسویه شد

مجیدی با اشاره به فعالیت موقوفات و امامزادگان در رزمایش کمک مومنانه، تشریح کرد: موقوفه امینی طبخ و تهیه و توزیع 2 هزار غذای گرم بین پاکبانان و سایت محمدآباد را اجرایی کرد و موقوفه شیخ الاسلام 200 بسته معیشتی که ارزش هر بسته 4 میلیون ریال بود را توزیع کرد و همچنین کمک نقدی به 50 خانوار تحت پوشش خود را به انجام رساند.

این مقام مسئول ادامه داد: 75 بسته که هر بسته ارزشی بالغ بر 3 میلیون و 500 هزار ریال دارد در امامزاده علی(ع)، در بقعه چهار انبیاء(ص) 200 بسته با ارزش هر بسته 2 میلیون و 500 هزار ریال و در امامزاده آمنه خاتون(س) 200 بسته با ارزش هر بسته 3 میلیون و 500 هزار ریال نیز توزیع شد.

وی با اشاره به تهیه و توزیع نان تبرکی در 7 نانوایی یادآور شد: تسویه حساب دفتری بدهکاران در مناطق کم‌درآمد هم از دیگر اقدامات این اداره کل است و این رزمایش تا پایان ماه رمضان ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/ 2002

 

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان