۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین بسته‌های کمک معیشتی بین خانواده‌های نیازمند قزوینی توزیع شد
کد خبر: ۳۴۲۲۵۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۲/۲۵ ساعت: ۹:۳۸ ↗ لینک کوتاه

سرپرست گروه خیریه مهرآفرینان نوین:

بسته‌های کمک معیشتی بین خانواده‌های نیازمند قزوینی توزیع شد

سرپرست گروه خیریه مهرآفرینان نوین گفت: شناسایی خانواده‌های نیازمند و تهیه و توزیع بسته‌های کمک معیشتی در شهرستان قزوین و اطراف آن از جمله اقدامات انجام شده در راستای اجرای رزمایش کمک مومنانه است.

بسته‌های کمک معیشتی بین خانواده‌های نیازمند قزوینی توزیع شد

مطهره شیخی آتانی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ با اشاره به حدیث پیامبر گرامی اسلام که "خداوند کمک به اندوهگین و یاری‌خواه را دوست دارد"؛ اظهار کرد: گروه خیریه مهرآفرینان نوین متشکل از جمعی از دانشجویان جهادی دانشگاه‌های قزوین با توفیق و استعانت از الطاف پرودگار مهربان با هدفِ غایی احسان و نیکی به همنوعان فعالیت خود را آغاز کرد.

وی افزود: این گروه خیریه تا به امروز بدون هیچ وابستگی به نهاد یا موسسه خاصی اقداماتی را انجام داده که از جمله آنها برگزاری جشن‌های شاد در مراکز توانبخشی(امین) و برگزاری جشن تولد برای تعدادی از کودکان آن مرکز، برگزاری جشن‌های مفرح برای شیرخوارگانِ (حلیمه) همراه با پذیرایی و اجرای مسابقه و اهدای جوایز است.

شیخی آتانی عنوان کرد: همچنین با توجه به شرایط پیش آمده و آسیب پذیری اقشار ضعیف و کم توان جامعه و تبعات ویروس منحوس کرونا و بنا به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص آغاز رزمایش کمک‌های مومنانه در جهت حمایت و یاری رسانی به این اقشار نیازمند، گروه مهرآفرینان نوین تصمیم گرفت در این راستا فعالیت‌هایی داشته باشد.

وی تصریح کرد: فعالیت‌هایی همچون پخش ماسک، دستکش و هندراب به کودکان کار در سطح شهر، توزیع وعده افطاری به کارگران استان قزوین، شناسایی خانواده‌های بی‌بضاعت و کم بضاعت و تهیه و توزیع بسته‌های کمک معیشتی هر بسته به مبلغ ۱۰۰ هزار تومان در شهرستان قزوین و اطراف آن از جمله اقدامات انجام شده است.

سرپرست گروه خیریه مهرآفرینان نوین در پایان گفت: امید که با همدلی و همراهی مردم عزیز در شرایط بحرانی کشور سهم کوچکی در جهت ارتقای سطح سلامت و بهبود معیشت اجتماعی اقشار آسیب پذیر داشته باشیم و شادی افراد سالمند و کودکان بی سرپرست و بد سرپرست و معلول را فراهم کنیم.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان