۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین ۸۳ هزار پرس غذای گرم و سبد کالا میان نیازمندان در قزوین توزیع شد
کد خبر: ۳۴۲۲۳۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۲/۲۴ ساعت: ۹:۲۶ ↗ لینک کوتاه

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان:

۸۳ هزار پرس غذای گرم و سبد کالا میان نیازمندان در قزوین توزیع شد

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان قزوین گفت: تاکنون و در راستای اجرای رزمایش همدلی برای ایران همدل، بیش از ۸۳ هزار پرس غذای گرم و سبد کالا میان نیازمندان در اقصی نقاط استان قزوین توزیع شده است.

۸۳ هزار پرس غذای گرم و سبد کالا میان نیازمندان در قزوین توزیع شد

فرزاد فرهادی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین در تشریح آخرین اقدامات انجام شده در اجرای "رزمایش همدلی، برای این ایران همدل" اظهار کرد: این رزمایش با لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب در کمیته امداد امام خمینی(ره) کلید خورد.

وی ادامه داد: اقشار مختلف مردم در قالب کمک‌های نقدی و غیرنقدی، برای کمک به نیازمندان مشارکت چشم گیری با کمیته امداد استان قزوین داشته‌اند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان قزوین اضافه کرد: این کمک‌ها یادآور روزهای دفاع مقدس است البته امروز تنها سنگرها عوض شده است، امروز عده‌ای در سنگر تأمین نیازهای بهداشتی و عده‌ای در سنگر تأمین اقلام معیشتی نیازمندان مشغول جهاد هستند.

وی اعلام کرد: تا پایان روز پانزدهم ماه مبارک رمضان، بیش از 83 هزار پرس غذای گرم و بسته سبد کالا میان نیازمندان در اقصی نقاط استان قزوین توزیع شده که بیش از 68 هزار پرس غذای طبخ شده به ارزش بیش از 912 میلیون تومان و بیش از 15 هزار و پانصد سبد غذایی به ارزش سه میلیارد و 647 میلیون تومان بوده است.

کمک‌ بیش از یک میلیارد تومانی مردم قزوین به نیازمندان

فرهادی افزود: همچنین در این مدت بیش از 443 میلیون تومان کمک نقدی و بیش از 697 میلیون تومان کمک غیرنقدی مردمی جمع آوری شده که مجموع کمک‌های مردمی بیش از یک میلیارد و 414 میلیون تومان بوده است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان قزوین تصریح کرد: امروز کمک به نیازمندان با عناوین مختلف در جامعه در حال انجام است که باید همه دست‌ها را بوسید، امیدواریم این اقدامات مردم نیکوکار به حرکت انفاق و رفع محرومیت در جامعه برکت دهد.

وی گفت: کمیته امداد برای کمک به نیازمندان از همه اقشار دعوت می‌کند تا در این پویش مردمی همراه شوند؛ چرا که هدف کمیته امداد تحقق فرهنگ نیکوکاری در سطح جامعه است.

فرهادی تأکید کرد: کمیته امداد امام (ره) هر دست خدمتگذار به محرومان را به گرمی می‌فشارد و آماده است با همکاری مشترک به انفاق عادلانه کمک کنیم تا مانع از آن شویم که خانواده‌ای چند بار کمک دریافت کرده و خانواده‌ای نیازمند از دریافت انفاق مردمی محروم بماند.

وی اظهار کرد: همه باید برای خدمت به نیازمندان تلاش کنیم اگر بتوانیم خدمت نیازمندان را در کار جمعی پیش ببریم از برکت کار جمعی نیز بهره‌مند می‌شویم بنابراین باید دست در دست هم دهیم و برای خدمت به محرومان گام برداریم.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان قزوین یادآورشد: عموم مردم نیکوکار می‌توانند با مراجعه به دفاتر کمیته امداد و یا از طریق کد دستوری# 028*8877* و یا از طریق شماره کارت 6037991899960201 کمک های خود را به نیازمندان اهداء کنند.

انتهای پیام/7003

 

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان