۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین تمام حواشی یک انتخاب/ هیئت بدنسازی رئیس خود را شناخت
کد خبر: ۳۴۲۲۱۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۲/۲۳ ساعت: ۱۰:۲ ↗ لینک کوتاه

تمام حواشی یک انتخاب/ هیئت بدنسازی رئیس خود را شناخت

مجمع انتخاب رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان قزوین با حضور شش کاندیدا از خانواده بدنسازی و پرورش اندام برگزار شد که در پایان آفشید خوشنویس برای چهار سال سکان هدایت را برعهده گرفت.

تمام حواشی یک انتخاب/ هیئت بدنسازی رئیس خود را شناخت

به گزارش خبرنگار ورزشی صبح قزوین؛______محراب یوسفی

۲۰ ماه پیش بود که دوره ریاست حسین مردعلی بر سکان هدایت هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان قزوین به پایان رسید.

در این مدت با انتخاب اداره کل ورزش و هماهنگی فدراسیون مربوطه، سید محسن جواهری رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان قزوین، محمد شفیعی فرماندار قزوین و سید سعید سلیمی بعنوان سرپرست هیئت فعالیت‌ها را برعهده گرفتند.

پس از چند بار ثبت نام و زمان بندی، بالاخره، مجمع انتخاب رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان قزوین با حضور پورعلیفرد رئیس فدراسیون، علایی مقدم مدیرکل و معاونین اداره کل ورزش و جوانان استان، ۱۵ عضو مجمع از نمایندگان مربیان، داوران، ورزشکاران، باشگاه‌داران و هیئت‌های شهرستانی در محل استانداری قزوین و با حضور شش کاندیدا از خانواده بدنسازی و پرورش اندام برگزار شد.

حسین مردعلی، آفشید خوشنویس، یدالله سلطانی، اسماعیل گنجه فرد، حامد الماسی وند و علی ملاحسینی، شش کاندیدایی بودند که پس از هفت دقیقه ارائه برنامه در این مجمع برای انتخاب در پست ریاست با هم رقابت کردند.

در دور اول انتخابات، آقایان خوشنویس، گنجه فرد و سلطانی به دور دوم راه یافتند، همچنین با حذف اسماعیل گنجه فرد در دور دوم، سلطانی و خوشنویس در دور سوم با هم رقابت کردند که در پایان خوشنویس با نتیجه ۸ بر ۷ و بر اساس قانون نصف به اضافه یک، برای چهار سال سکان هدایت را برعهده گرفت.

نکته‌ای که در مجمع برای اولین بار قابل ذکر است، کشیدن به دور سوم انتخاب است، روندی که در بسیاری از هیئت‌ها طی چند سال گذشته رخ نداده است و در برگزاری مجمع با نظارت رئیس فدراسیون هیچ مشکلی رخ نداد، نکته دوم، درخواست رئیس فدراسیون بر عدم عکس‌برداری از آراء بود و نکته بعد فیلم برداری از اعلام رای‌ها توسط تک تک اعضا و دوربین فیلم برداری و خبرنگاران نیز حضور داشتند.

اما در این مجمع نکته‌ای که به چشم و گوش مهم آمد، بی برنامگی برخی کاندیداها بود، تعدادی برعکس ارائه برنامه مدون و اصولی، فعالیت‌های سایر هئیت‌های استانی را مطرح می کردند و نکته مهم برنامه اصولی و از روی تامل و اندیشه بود و شاید یک جمله استاد علی ملاحسینی به دل افراد حاضر نشست که باید ورزش بدنسازی و پرورش اندام در افکار مردم جامعه اصلاح شود و بدنسازی تنها مکمل فروشی نیست.

مدیرکل ورزش و جوانان استان در پایان مجمع انتخاب رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام با بیان اینکه انتخابات در سلامت کامل برگزار شد، گفت: ریاست فدراسیون ناظر بر برگزاری درست مجمع بود و اعضا به برنامه کاندیداها رای اعتماد دادند.

عباس علایی مقدم افزود: به‌عنوان یک عضو مجمع تنها یک رای داشتم و مانند سایر اعضا بعد از ارائه برنامه پیشنهادی و در سه مرحله رای را به صندوق رای انداختم.

وی ادامه داد: در انتخابات هیئت‌های ورزشی کاندیداها باید، علاوه بر مدیریت زمان، برنامه‌ای بر اساس تقویم ورزشی فدراسیون، بودجه، ورزشکاران، دوره‌های آموزشی و هیئت‌های شهرستانی ارائه کنند و استفاده واژه مهندسی در تعداد اندکی از مجامع، اشتباه برخی افراد است.

این مقام مسئول در پایان گفت: مجمع انتخاب هیئت والیبال هم طی چند روز آینده با حضور رئیس فدراسیون برگزار خواهد شد.
انتهای پیام/۵۰۰۰

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان