۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین فعالیت هیئت‌های مجازی با شعار «هیئت و مسجد تعطیل نیست»/ مساجد طبق ضوابط بهداشتی بازگشایی می‌شود
کد خبر: ۳۴۲۲۱۰ نویسنده: حجت الاسلام علی نعمت اللهی تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۲/۲۳ ساعت: ۹:۴۲ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل تبلیغات اسلامی قزوین خبر داد

فعالیت هیئت‌های مجازی با شعار «هیئت و مسجد تعطیل نیست»/ مساجد طبق ضوابط بهداشتی بازگشایی می‌شود

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین گفت: با شیوع ویروس منحوس کرونا با شعار “هیئت و مسجد تعطیل نیست” شروع به برپایی هیئت‌های مجازی کردیم و تا ریشه شکن شدن این ویروس، دست از تلاش بر نخواهیم داشت.

فعالیت هیئت‌های مجازی با شعار «هیئت و مسجد تعطیل نیست»/ مساجد طبق ضوابط بهداشتی بازگشایی می‌شود

حجت الاسلام علی نعمت اللهی در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ‌وهنر صبح قزوین؛ در خصوص بازگشایی مساجد اظهار کرد: با توجه به جلسه‌ ستاد کرونا که در استانداری قزوین برگزار شد، مصوب شد تا مساجد و مکان‌های مقدسی که دارای فضای باز هستند، بازگشایی شوند.

وی افزود: براساس رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی که از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا اعلام شده؛ مساجد برای برگزاری مراسمات شب‌های قدر بازگشایی می‌شود اما نباید جمعیت در این مکان‌ها بیش از 25 درصد باشد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین گفت: قبل از بازگشایی، تمامی مساجد ضدعفونی خواهند شد و افرادی که در مراسم‌های شب قدر شرکت می‌کنند حتما باید مجهز به ماسک و دستکش باشند و فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنند.

ضدعفونی مساجد و مکان‌های مقدس پیش از آغاز مراسم شب قدر

نعمت اللهی افزود: تبلیغات اسلامی استان قزوین حتی پیش از شروع ماه مبارک مضان، در ایام ماه رجب و نیمه شعبان فعالیت هیئت‌های مجازی خود را برپا کرده است.

این مقام مسئول بیان کرد: برنامه‌های فرهنگی ویژه ماه مبارک رمضان از جمله در اینستاگرام و مراسمات سخنرانی، مناجات خوانی و مداحی، هیئت در کانال‌های مجازی و پخش زنده هیئت مجازی از شبکه صدا و سیما برای ایام ماه مبارک رمضان پیش‌بینی شد و تا کنون به طور جدی برگزار شده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین ابراز کرد: با شیوع ویروس منحوس کرونا ما با شعار “هیئت و مسجد تعطیل نیست” شروع به برپایی هیئت‌های مجازی کردیم و تا پایان ریشه شکن شدن این ویروس، دست از تلاش بر نخواهیم داشت.

انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان