۱۵/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۵ چهارشنبه

صبح قزوین بیش از ۶ هزار بسته اقلام بهداشتی بین ایثارگران توزیع شد
کد خبر: ۳۴۲۲۰۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۲/۲۳ ساعت: ۹:۲۷ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل بنیاد شهید استان قزوین:

بیش از ۶ هزار بسته اقلام بهداشتی بین ایثارگران توزیع شد

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین گفت: از آغاز شیوع ویروس کرونا، ۶ هزار و ۹۸۸ بسته اقلام بهداشتی بین خانواده‌های شهدا و ایثارگران با هدف پیشگیری از این ویروس توزیع شده است.

بیش از ۶ هزار بسته اقلام بهداشتی بین ایثارگران توزیع شد
غلامرضا حقایق‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ اظهار کرد: مسئولان بنیاد استان قزوین از آغاز شیوع ویروس کرونا برنامه‌ریزی‌های لازم را در مقابله با آن انجام دادند.
 
وی بیان کرد: مسئولان بنیاد تاکنون اقدامات مختلفی از جمله توزیع بسته‌های اقلام بهداشتی در مبارزه با این ویروس و حفظ و ارتقای سطح سلامت جامعه ایثارگران و کارکنان بنیاد انجام داده‌اند.
 
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین گفت: تاکنون 6 هزار و 988 بسته اقلام بهداشتی بین خانواده‌های شهدا و ایثارگران در همه مناطق شهری و روستایی استان قزوین با هدف پیشگیری از این ویروس توزیع شده است.
 
حقایق‌پور افزود: از آمار یاد شده 5 هزار و 88 مورد در شهرستان قزوین، 286 بسته در شهرستان آبیک، 521 بسته در شهرستان تاکستان، 301 بسته در شهر محمدیه، 427 بسته در شهرستان البرز و 365 بسته در شهرستان بوئین‌زهرا بوده است.
 
این مقام مسئول با بیان اینکه بسته‌های بهداشتی شامل ماسک، اسپری و محلول ضدعفونی‌کننده و دستکش یکبار مصرف بوده است، گفت: در این توزیع، کارکنان در اکیپ‌های تشکیل شده به درب منازل خانواده‌های شهدا و ایثارگران مراجعه کردند و بسته‌های یاد شده را تحویل دادند.
 
وی افزود: در تهیه و توزیع بسته‌های یاد شده، دستگاه‌های اجرایی استان قزوین از جمله شهرداری‌، سپاه، دانشگاه علوم پزشکی، هلال‌احمر، بیمه دی، هیئت‌های مذهبی، بنیاد مرکز، پارک علم و فناوری، فرمانداری، ستاد اجرایی فرمان امام(ره)، ستاد بحران و خیران به مبلغ بیش از دو میلیارد و یکصد و دو میلیون ریال با بنیاد مشارکت کردند که از زحمات همه آنها قدردانی می‌کنم.
 
حقایق‌پور ارسال یکصد و 60 هزار و 699 پیامک طی 5 مرحله برای 34 هزار و 332 نفر و شناسایی ایثارگران مبتلا به ویروس کرونا، ضدعفونی و گندزدایی مستمر ساختمان‌های اداری، نصب بنرهای مناسبتی با موضوع تجلیل از ایثارگری‌های مدافعان سلامت در مقابل بیمارستان‌ها، اجرای طرح خوداظهاری کارکنان و لغو همه برنامه‌های گروهی و تجمعی را از جمله برنامه‌های بنیاد در پیشگیری از ویروس کرونا برشمرد.
 
وی ارسال پیام‌های بهداشتی به کارکنان و جامعه هدف، برگزاری جلسه‌ها با فاصله‌گذاری اجتماعی، رعایت نکات بهداشتی و الزام به استفاده دستکش و ماسک در جلسه، کاهش تعداد کارکنان حاضر در اداره و انجام فعالیت‌ها به صورت دورکاری، ممانعت از ادامه فعالیت کارکنان بیمار و یا مشکوک به ویروس کرونا و تهیه کلیپ «ایثار ادامه دارد» با موضوع قدردانی از مدافعان سلامت را از دیگر برنامه‌های بنیاد عنوان کرد.
 
این مقام مسئول گفت: تجهیز کارکنان به لوازم محافظتی، عدم استفاده از لوازم اداری مشترک بین کارکنان، لغو اجرای طرح سپاس و جایگزینی تماس تلفنی، پیاده‌سازی نرم‌افزار اندرویدی مدافعان سلامت با تکنولوژی واقعیت افزوده و مکاتبه با دستگاه‌ها اجرایی جهت جلب مشارکت آنها در تهیه اقلام بهداشتی از برنامه‌های دیگر بنیاد در مبارزه با ویروس کرونا است.
 
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین گفت: باید آحاد جامعه نکات و مسایل بهداشتی را رعایت کنند تا با عنایت خداوند متعال از گسترش ویروس کرونا جلوگیری کرده و این ویروس منحوس را شکست دهیم.
انتهای پیام/7003
 
 

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان