۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین نامزد انتخابات ریاست هیئت بدنسازی قزوین: انتخابات براساس شایسته‌سالاری نبود
کد خبر: ۳۴۲۲۰۳ نویسنده: یدالله سلطانی تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۲/۲۲ ساعت: ۱۵:۱۰ ↗ لینک کوتاه

انتقاد از روند انتخابات هیئت بدنسازی؛

نامزد انتخابات ریاست هیئت بدنسازی قزوین: انتخابات براساس شایسته‌سالاری نبود

نامزد انتخابات ریاست هیئت بدنسازی قزوین گفت: اگر مصلحت‌اندیشی خاص برخی‌ مسئولان نبود، بی‌شک نتیجه متفاوتی رقم می‌خورد؛ البته برای نتایج تائید شده احترام قائلم.

نامزد انتخابات ریاست هیئت بدنسازی قزوین: انتخابات براساس شایسته‌سالاری نبود

به گزارش خبرنگار ورزشی صبح قزوین؛ مجمع انتخاب رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان، هفته گذشته با رقابت6 کاندید جهت تصدی گری این سمت برگزار شد که در نهایت، آفشید خوشنویس با کسب ۸ رأی به مدت چهار سال ریاست این هیئت را برعهده گرفت؛ این در حالی بود که یدالله سلطانی دیگر کاندیدای این مسئولیت، توانست 7 رای را به خود اختصاص دهد.

یدالله سلطانی قهرمان پرورش اندام کشور، داور و مربی رسمی این رشته که نتوانست در مجمع رای لازم را بدست آورد؛ در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی صبح قزوین اظهار کرد: افتخار می‌کنم مردانه رقابت کرده و7 رای اخذ کردم که این رای‌ها از قهرمانان، مدیران و داوران باسابقه ورزش بوده است و نه صرفاً از مدیران که بخاطر پست و مقام خود و تحت فشارهای افراد غیرمتخصص رای می‌دهند.

وی در ادامه افزود: اگر مصلحت‌اندیشی خاص برخی‌ مسئولان نبود بی‌شک نتیجه متفاوتی رقم می‌خورد البته برای نتایج تائید شده احترام قائلم.

قهرمان پرورش اندام کشور تصریح کرد: روز مجمع در آغاز، روند خوبی داشت ولی پس از آن ظاهراً مسیر به سمت و سویی خاصی هدایت شد که در واقع فرد خاصی برای این امر مدنظر بوده است.

وی اضافه کرد: نتیجه آرا، سلب اعتماد جامعه ورزش نسبت به انتخابات ریاست هیئت ورزشی بدنسازی را به همراه داشت که بازخوردهای منفی در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی در خصوص نتایج انتخابات از سوی ورزشکارانان و باشگاه‌داران موید این مطلب است.

وی در انتقاد به عملکرد برخی از رای‌دهندگان گفت: چرا نماینده‌های آموزش و پرورش و سایر ارگان‌ها که در جلسه حضور می‌یابند و در سرنوشت ورزش استان برای حداقل 10 هزار نفر تصمیم می‌گیرند به خود زحمت شنیدن طرح و برنامه‌های یک نامزد را نمی‌دهند؛ آیا این موضوع از یک حوزه فرهنگی که پرورش دهنده انسان‌های با محوریت اخلاق است، خواسته زیادی است؟

سلطانی در ادامه تصریح کرد: هدف از حضور من در انتخابات، خدمت به ورزش بدنسازی بوده و معتقدم خیری در این بوده است که رای نیاورم؛ امیدوارم هر چیزی که خیر و مصلحت ورزش بدنسازی و پرورش اندام است اتفاق بیفتد.

وی در ادامه بیان کرد: امروز به عنوان عضو کوچک این رشته هر کاری از دستم برآید در راستای پیشرفت ورزش دریغ نخواهم کرد.

این قهرمان اسبق کشور در پایان گفت: با توجه به فضای ورزشی که وجود دارد امیدوارم در انتخابات پیش‌رو، رویه سالم‌تری را در پیش گرفته شود تا افرادی که شایستگی و تخصص بیشتری در هر رشته ورزشی دارند؛ بتوانند در عرصه ورزش حاضر شده و خدمت کنند.

انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان