۱۵/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۵ چهارشنبه

صبح قزوین پذیرش ۴۵ بیمار کرونایی در نقاهتگاه قزوین
کد خبر: ۳۴۲۱۹۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۲/۲۲ ساعت: ۱۱:۲۰ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل مدیریت بحران استان خبر داد

پذیرش ۴۵ بیمار کرونایی در نقاهتگاه قزوین

مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین گفت: در نقاهتگاه قزوین حدود ۴۵ بیمار کرونایی پذیرش شد؛ اما هم‌اکنون طبق آخرین آمار بیش از دو نفر بیمار بستری نداریم.

پذیرش ۴۵ بیمار کرونایی در نقاهتگاه قزوین
قدرت‌الله مهدیخانی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ با اشاره به فعالیت نقاهتگاه بیماران کرونایی در قزوین اظهار کرد: 200 تخت در نقاهتگاهی که در شهر قزوین دایر شده است؛ پیش‌بینی کردیم.

وی افزود: برای شهرستان‌های آبیک، آوج و تاکستان هم نقاهتگاه‌هایی را تجهیز کردیم؛ ضمن اینکه خوابگاه خواهران دانشگاه آزاد نیز برای این موضوع، تجهیز شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین بیان کرد: خوشبختانه با اقداماتی که در استان انجام شد و همراهی که مردم استان داشتند، وضعیت ما مطلوب شده و به جز نقاهتگاه قزوین، نیازی به استفاده از سایر نقاهتگاه‌ها نشد.

خدمات ما تا زمان اعلام وضعیت سفید ادامه دارد

این مقام مسئول یادآور شد: در نقاهتگاه قزوین حدود 45 نفر بیمار کرونایی پذیرش شد؛ اما هم‌اکنون طبق آخرین آمار بیشتر از دو نفر بستری نداریم.

مهدیخانی ابراز کرد: برخی از برنامه‌های ما تا زمان اعلام وضعیت سفید استان ادامه دارد؛ بنابراین هر زمان که علوم پزشکی قزوین به این نتیجه برسد که وضعیت استان سفید است و هیچ بیمار کرونایی نداریم، ما نیز تصمیم بر جمع‌آوری نقاهتگاه و بیمارستان صحرایی می‌گیریم.

وی در پایان گفت: بیمارستان صحرایی ما همچنان در محل نمایشگاه بین‌المللی قزوین مستقر است؛ اما خوشبختانه تاکنون هیچ مراجعه کننده‌ای نداشتیم.

انتهای پیام/ 2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان