۱۴/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۴ سه شنبه

صبح قزوین ۳ هزار بسته معیشتی در رزمایش کمک مومنانه توزیع می‌شود
کد خبر: ۳۴۲۱۶۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۲/۲۱ ساعت: ۱۱:۵۷ ↗ لینک کوتاه

فرمانده سپاه ناحیه امام صادق(ع) آبیک:

۳ هزار بسته معیشتی در رزمایش کمک مومنانه توزیع می‌شود

فرمانده سپاه ناحیه امام صادق(ع) آبیک گفت: در مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه، سه هزار بسته معیشتی با ارزش ریالی هر بسته ۲۵۰ هزار تومان در بین جامعه هدف توزیع می‌شود.

۳ هزار بسته معیشتی در رزمایش کمک مومنانه توزیع می‌شود

سرهنگ مسلم لطفی زاده، در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ درباره وضعیت مرحله دوم رزمایش سراسری کمک مومنانه در شهرستان آبیک اظهار کرد: در مرحله دوم رزمایش، سه هزار بسته معیشتی با ارزش ریالی هر بسته 250 هزار تومان در بین جامعه هدف شناسایی شده و افرادی که در تنگناهای ایجاد شده توسط کرونا آسیب دیده‌اند توزیع می‌شود.

وی ادامه داد: در 11 آشپزخانه ایجاد شده در سطح شهرستان تا نیمه ماه مبارک رمضان بالغ بر 30 هزار پرس غذا در بین روزه داران توزیع شده که این مورد از شاخه‌های مشارکت همه جانبه مردم در این رزمایش بزرگ است.

فرمانده سپاه ناحیه امام صادق(ع) آبیک ابراز کرد: حضور همه جانبه آحاد مردمی که دلداده اهل بیت(ع) بوده و خود را ولایت مدار و تابع محض رهبر معظم انقلاب می‌دانند قابل تقدیر است، مردم ما باتوجه به فرمایشات رهبری، سنگ تمام گذاشته و از تمام ظرفیت‌های خود استفاده کردند.

وی افزود: در این شهرستان تاکنون بالغ بر یک و نیم میلیارد امکانات تهیه شده و در اختیار جامعه هدف قرار گرفته است و قطعا در مرحله سوم، همزمان با عید سعید فطر این میزان افزایش می‌یابد.

این مقام مسئول عنوان کرد: آحاد مردم، روحانیت، هیئت‌ها، مساجد و مسئولین با تفکر واحد وارد میدان شده و نقش آفرینی می‌کنند، بسیج و سپاه نیز به‌عنوان خادم مردم فضا را برای هم‌افزایی بیشتر بین اقشار مختلف فراهم می‌کنند و نتیجه آن منجر به ارائه خدمات بیشتر به مردم می‌شود.

وی در پایان گفت: از تمام افرادی که در ایام ماه مبارک رمضان در بخش‌های مختلف تولید و توزیع ماسک و اقلام بهداشتی، افطاری و اطعام و تدارک بسته‌های معیشتی تلاش کردند؛ تقدیر کرده و امیدواریم که این همدلی ادامه یافته و مردم اثرات رایحه خوب آن را استشمام کنند.

انتهای پیام/۶۰۰۶

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان