۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین مردم خیر آبگرم ۵۶۴ بسته کمک معیشتی به نیازمندان اهداء کردند
کد خبر: ۳۴۲۱۴۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۲/۲۱ ساعت: ۹:۵۸ ↗ لینک کوتاه

رئیس کمیته امداد آبگرم:

مردم خیر آبگرم ۵۶۴ بسته کمک معیشتی به نیازمندان اهداء کردند

رئیس کمیته امداد آبگرم گفت: خیران نیکوکار آبگرمی ۵۶۴ بسته لوازم بهداشتی و مواد غذایی به نیازمندان اهداء کردند.

مردم خیر آبگرم ۵۶۴ بسته کمک معیشتی به نیازمندان اهداء کردند

همت امانی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ با اشاره به رزمایش همدلی برای ایران همدل اظهار کرد: در پی ندای رهبر معظم انقلاب برای رسیدگی به محرومان و نیازمندان با توجه به شرایط حاضر در کشور، گروه‌های مختلف به میدان آمدند تا در عرصه خدمت به محرومان گام بردارند.

وی ادامه داد: کمک‌هایی که در رزمایش بخشش ایرانیان توزیع می‌شود، نیازمندان و محرومان و آسیب دیدگان از شرایط بیماری کرونا را شامل می‌شود.

رئیس کمیته امداد آبگرم اعلام کرد: خیران نیکوکار آبگرمی که اقشار مختلفی در میان آنها دیده می‌شود، 564 بسته لوازم بهداشتی و مواد غذایی به نیازمندان اهداء کردند.

وی اضافه کرد: تعدادی از خیران با همکاری بخشداری 300 بسته لوازم بهداشتی به ارزش 12 میلیون و 610 هزار تومان و بسیجیان با همکاری امام جمعه 50 بسته موادغذایی به ارزش هفت میلیون و 500 هزار تومان به نیازمندان اهداء کردند.

امانی توضیح داد: تعداد دیگری از خیران 80 بسته اقلام بهداشتی و موادغذایی به ارزش 16 میلیون تومان، تعدادی از بسیجیان 40 بسته موادغذایی به ارزش 14 میلیون تومان و جمعی دیگر از خیران  16 بسته موادغذایی به ارزش یک میلیون و 400 هزار تومان و 60 بسته گوشت به ارزش هشت میلیون و 100 هزار تومان برای نیازمندان و محرومان تهیه کردند.

وی عنوان کرد: در مجموع ارزش این 564 بسته، 59 میلیون و 610 هزار تومان است که توسط خیران تدارک دیده شده است.

رئیس کمیته امداد آبگرم یادآور شد: عموم مردم نیکوکار می‌توانند برای کمک به نیازمندان کمک‌های خود را به صورت حضوری و یا از طریق کد مهربانی # 0282*8877* اهداء کنند تا به طور مستقیم برای نیازمندان بخش آبگرم صرف شود.

انتهای پیام/7003

 

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان