۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین امروز شاهد یک انسجام بزرگ بین دستگاه‌های دولتی و سپاه هستیم
کد خبر: ۳۴۲۱۴۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۲/۲۰ ساعت: ۱۸:۱ ↗ لینک کوتاه

استاندار قزوین:

امروز شاهد یک انسجام بزرگ بین دستگاه‌های دولتی و سپاه هستیم

استاندار قزوین گفت: امروز ایران صحنه خیر و انقاق شده است و همه دستگاه‌‌های خدماتی و دولتی، سپاه، بسیج و مردم وارد میدان کمک به همنوعان شده‌اند.

امروز شاهد یک انسجام بزرگ بین دستگاه‌های دولتی و سپاه هستیم

به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین، هدایت الله جمالی پور در مرحله دوم اجرای رزمایش کمک مومنانه که عصر امروز(شنبه) در سپاه ناحیه امام حسن(ع) برگزار شد، اظهار کرد: همه ما می‌دانیم که مردم ایران در طول تاریخ، در همه صحنه‌ها حضور داشتند که یکی از این صحنه‌ها هشت سال جنگ تحمیلی بود و همه مردم با هر آنچه که داشتند و در حرکتی خداپسندانه وارد میدان شدند.

وی افزود: ما هر زمان که نیاز به مشارکت مردم داشتیم نیز به طور گسترده و فعال حضور پیدا کردند؛ امروز هم که مقام معظم رهبری بحث کمک‌های مومنانه را بیان کردند و خواستند که مردم به کمک هم نوعان خود بشتابند؛ مردم از همه سطوح به صحنه آمدند.

استاندار قزوین اذعان کرد: امروز خیلی‌ها به صورت گمنام کمک‌های مومنانه را انجام می‌دهند؛ به طوری که امروز ایران صحنه خیر و انقاق شده است و همه دستگاه‌‌های خدماتی و دولتی، سپاه، بسیج و مردم وارد میدان کمک به همنوعان شده‌اند که از این حرکت بزرگ قدردانی می‌کنیم که به ندای رهبری لبیک گفتند.

جمالی پور تصریح کرد: ما امروز در استان قزوین منادی وحدت هستیم و یک انسجام بزرگ بین دستگاه‌ها و سپاه اتفاق افتاده که اعتماد عمومی را ارتقاء داده است و همه دستگاه‌ها متحد شدند تا نیازهای مردم را پاسخ دهند و انسجام بخش همه مردم باشند.

انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان