۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین اهدای کمک‌های مومنانه تا پایان ماه رمضان در قزوین ادامه دارد
کد خبر: ۳۴۲۱۴۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۲/۲۰ ساعت: ۱۷:۳۳ ↗ لینک کوتاه

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان:

اهدای کمک‌های مومنانه تا پایان ماه رمضان در قزوین ادامه دارد

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان با اشاره به اینکه کمک‌های مومنانه تا پایان ماه رمضان ادامه خواهد داشت، گفت: برای توزیع اقلام به صورت محله‌ای قرارگاه تشکیل شده که فرماندهان پایگاه بسیج، روحانیون و خیرین حضور دارند و افراد نیازمند را شناسایی می‌کنند.

اهدای کمک‌های مومنانه تا پایان ماه رمضان در قزوین ادامه دارد

به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ سرهنگ مهدی صادق پور در مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه که عصر امروز(شنبه) در سپاه ناحیه امام حسن(ع) برگزار شد، اظهار کرد: امروز در دومین مرحله از رزمایش کمک مومنانه که به صورت قرارگاهی در سطح استان انجام شد، همه دستگاه‌های خدمات رسان حضور فعال داشتند.

وی افزود: موفق شدیم که ۲۵ هزار بسته معیشتی را با کمک مردمی و خیرین توسط همین خیرین در سطح قرارگاه‌ها تهیه کنیم و مطابق لیست اسامی که از قبل احصاء و پالایش شده، نیز توزیع خواهد شد.

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان قزوین گفت: از آنجایی که تعدادی از مردم استان به واسطه شیوع ویروس کرونا به لحاظ معیشتی آسیب دیدند، یکی از اهداف این رزمایش کمک به بحث معیشتی نیازمندان و آسیب‌دیدگان از کرونا است.

صادق پور با بیان اینکه توزیع بسته‌های معیشتی تنها بخشی از رزمایش کمک مومنانه است، عنوان کرد: خدماتی که در کمک‌های مومنانه ارائه می‌شود نیز تنوعی از موضوعات مانند خدمات بهداشتی و درمانی و بخشودگی اجاره بهای مستاجران است که توسط بسیج اصناف و بسیج ورزشکاران رقم خورد.

وی با اشاره به اینکه کمک‌های مومنانه تا پایان ماه رمضان ادامه خواهد داشت، تصریح کرد: برای توزیع اقلام نیز به صورت محله‌ای قرارگاه تشکیل شده که فرماندهان پایگاه بسیج، روحانیون و خیرین حضور دارند و افراد نیازمند را شناسایی می‌کنند.

مسئول بسیج سازندگی استان قزوین در پایان تاکید کرد: بسته‌های معیشتی در کمال حفظ کرامت و آبروی نیازمندان اهداء می‌شود.

انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان